Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Фарба злізла

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 473
Рейтинг:
0
Дата публікації: 30.03.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Що робить фарба злазить зі шкіряних ботінок ,а продавець каже ,що я сам винний ,що робити ?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
30.03.2023 13:04:33
Можете звернутися зі скаргою до управління з захисту прав споживачів або до суду
BASE (Базова) 0
Реклама
Петров Владислав
Петров Владислав
Юрист
Україна / Луганська область

i

24.03.2023 11:20:43 Доброго дня, надайте додаткову інформацію: коли здійснено покупку? срок гарантії? наявність платіжного документу?

BASE (Базова) 0
Реклама
Павлюк Ілона
Павлюк Ілона
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

24.03.2023 11:25:05 Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором.. Згідно законодавства захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. Інший варіант - подати скаргу до Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

BASE (Базова) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

24.03.2023 12:25:49 Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі, якщо було придбано неякісне взуття або в процесі експлуатації встановлено дефекти будь-якого роду, споживач має право вимагати одного з наступних способів відновлення своїх прав:– пропорційного зменшення ціни;– безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;– відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо взуття, гарантійний строк на яке не закінчився (якщо гарантія на взуття ула). Якщо продавець вважає вимоги споживача безпідставними, споживач має право вимагати від продавця проведення незалежної експертизи причин втрати якості взуття. Згідно з вимогами чинного законодавства, продавець повинен організувати проведення такої експертизи протягом трьох днів з моменту звернення.

img
PREMIUM 60.04
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

24.03.2023 21:05:29 Добрый вечер вам нужно вернуть товар в течении двух недель и сделать экспертизу ботинкам на качество от производителя. А лучше заключите договор с адвокатом он вам поможет решить проблему с продавцом и торговой точкой которая продает товар плохого качества.

BASE (Базова) 0
Реклама
Мельнікова - Сурма Тамара
Мельнікова - Сурма Тамара
Юрист
Україна / Київ

i

24.03.2023 21:09:51 Вітаю. Спробуйте подати на цього горе продавця письмову претензію про повернення коштів за бракований товар. Якщо відмовиться, тільки звертатись до суду.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

24.03.2023 21:52:57 Звернутись зі скаргою до Держпродспоживслужби. Описати ситуацію, долучити чек придбання, якщо є в наявності, фотографію взуття.

BASE (Базова) 0
Реклама
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Юрист
Україна / Київ

i

27.03.2023 11:02:56 Доброго дня. Відповідно до закону захисту споживачів. Покупець має право повернути товар протягом 14 днів після покупки. Або по гарантії при дотриманні правил гарантії Якщо магазин не приймає товар. Зверніться із заявою в органи мвсцевого самоврядування до спеціаліста прав захисту споживачів

BASE (Базова) 0
Реклама
Степанюк Андрій
Степанюк Андрій
Юрист
Україна / Волинська область

i

28.03.2023 17:44:35 Доброго дня! Дякую за запитання. Раджу Вам прочитати та ознайомити продавця із ч.1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційн

BASE (Базова) 0
Реклама
Карпюк Марія
Карпюк Марія
Юрист
Україна / Хмельницька область

i

29.03.2023 14:16:29 Доброго дня. Мало інформації для розгляду питання. Коли,де ви купували взуття,чи є чек на придбання? за яких умов почала змиватися фарба?

BASE (Базова) 0
Реклама
Денисюк Олена
Денисюк Олена
Юрист
Україна / Київ

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.