Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Медичний юрист

  • ukraine Украина +380
  • poland Польша +48
  • england Великобритания +44
  • usa Соединенные Штаты +1
  • ae Объединённые Арабские Эмираты +971
  • other Другое +
Номер телефона обязателен для заполнения

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 3 минуты Количество просмотров: 60
Рейтинг:
0
Дата публикации: 07.08.2025

Недавно нашей команде задали вопрос: “Як правильно подати офіційну скаргу до МОЗ на лікаря?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

31.07.2025 18:38:38 Вітаю. У скарзі обов'язково вкажіть: Ваші персональні дані, дані про медичний заклад, інформація про лікаря, опис ситуації. докази, вимоги: що саме Ви очікуєте від МОЗ (наприклад, проведення перевірки, притягнення до відповідальності, відшкодування шкоди тощо). Згідно з чинним законодавством України, органи виконавчої влади зобов'язані розглянути звернення громадян протягом 30 календарних днів з моменту його реєстрації. Подати скаргу можна наступними способами: електронна форма: заповнити форму на офіційному сайті МОЗ України в розділі "Звернення для громадян", поштою, особисто: подайте скаргу безпосередньо до канцелярії МОЗ України. Перед поданням скарги рекомендується звернутися до керівництва медичного закладу або регіонального департаменту охорони здоров'я для вирішення питання на місцевому рівні. Якщо це не дало результату, подання скарги до МОЗ є наступним кроком.

img
PREMIUM 59.96
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

01.08.2025 15:01:59 Доброго дня! Дякую, що звернулися. Подача офіційної скарги до МОЗ на дії лікаря – це важливий крок, який вимагає чіткого дотримання процедури. Насамперед, скарга має бути письмовою та містити такі обов’язкові елементи: ваші повні дані (ПІБ, адреса, контактний телефон), повні дані лікаря та медичного закладу, на який ви скаржитеся. Детально, послідовно та без зайвих емоцій опишіть суть проблеми: коли і де відбулася подія, які саме дії або бездіяльність лікаря ви вважаєте неправомірними та які наслідки це мало для вашого здоров'я. Обов’язково додайте копії всіх підтверджувальних документів: медичної картки, висновків лікарів, чеків, результатів обстежень тощо. Важливо, щоб скарга була обґрунтованою та підкріпленою фактами. Я готовий надати вам повний юридичний супровід у цій справі.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Консультант №2243
Консультант №2243
Юрист
Украина / Киев

i

image
image

получить услугу
В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.