
Шахрайство
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “У жовтні у мене з картки списали кошти, є номер рахунку та навіть отримувач, але поліція не відкриває провадження, кажуть що не займаються цим, як можна їх зобовʼязати займатись справою?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
24.12.2024 15:20:59 Я розумію вашу ситуацію і рекомендую вам спробувати наступні кроки: 1. Звернутися до банку, у якому ви маєте картку, і подати заяву про шахрайство або незаконне списання коштів. Банк може провести своє розслідування та повернути вам кошти. 2. Звернутися до Національної поліції та подати заяву про шахрайство. Якщо вони відмовляються відкривати провадження, можете звернутися до прокуратури або правозахисних організацій за допомогою. 3. Подумайте також про звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах фінансових послуг, за допомогою. Вони можуть допомогти вирішити конфлікт між вами та банком. Не губите надiю та продовжуйте наполягати на своїх правах.
25.12.2024 13:51:57 Доброго дня! Якщо поліція відмовилася відкривати провадження, ви маєте право звернутися до прокуратури. У скарзі детально опишіть ситуацію, зазначте, що поліція відмовляється реєструвати злочин або розслідувати вашу заяву. Також ви маєте право оскаржити бездіяльність поліції у суді. Для цього зверніться до місцевого адміністративного суду з позовною заявою про зобов’язання поліції внести відомості до ЄРДР. Ви також можете подати скаргу до офісу Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якщо вважаєте, що ваші права були порушені. Напишіть скаргу до начальника відділу поліції або до територіального управління Національної поліції. Укажіть, що ваші права ігноруються. Законодавча основа: Стаття 214 КПК України: поліція зобов’язана протягом 24 годин після отримання заяви внести відомості про злочин до ЄРДР та розпочати розслідування.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470