
Скарга на салон краси
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Була в манікюрному салоні. Після проведення процедури зрозуміла, що мабуть занесли якусь інфекцію під ніготь. Салон відговорюється, що це неможливо, але я думаю що проблема все ж таки в необроблених інструментах. Куди можна поскаржитись на цей салон? Чи можу я отримати грошову компенсацію?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
28.06.2024 16:28:51 Якщо ви вважаєте, що отримали інфекцію через недбале використання необроблених інструментів у манікюрному салоні, вам слід спочатку звернутися до медичного закладу для отримання лікування та діагностики. Потім вам рекомендується звернутися до органу державного нагляду за якістю товарів і послуг (Держпродспоживслужба) або до медичної служби контролю якості харчових продуктів та товарів народного споживання. Ви також можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) або до Територіальної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Щодо компенсації, це можливо, але потребує певних доказових матеріалів. Вам може бути корисно звернутися до юриста для консультації щодо вашого правового статусу та можливостей отримати компенсацію.
28.06.2024 16:37:31 Вітаю, Вам спочатку потрібно звернутися до лікаря та зафіксувати Ваші проблеми зі здоров'ям та встановити причинно-наслідковий зв'язок, що саме дана інфекція могла потрапити до Вас під час процедури манікюру. Окрім того, ви маєте право: звернутись до адміністрації салону - це перше, що потрібно зробити - звернутись письмово і відправити претензію Укрпоштою цінним листом з описом вкладення з паперовим повідомленням про вручення і додати медичні висновки. звернутись зі скаргою до контролюючих органів – зокрема, до Держпродспоживслужби; звернутись щодо захисту своїх прав та законних інтересів до суду. Для того, щоб розуміти як суди вирішують дані справи - необхідно вивчати судову практику.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470