
Скарга на салон краси
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Була в манікюрному салоні. Після проведення процедури зрозуміла, що мабуть занесли якусь інфекцію під ніготь. Салон відговорюється, що це неможливо, але я думаю що проблема все ж таки в необроблених інструментах. Куди можна поскаржитись на цей салон? Чи можу я отримати грошову компенсацію?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
28.06.2024 16:28:51 Якщо ви вважаєте, що отримали інфекцію через недбале використання необроблених інструментів у манікюрному салоні, вам слід спочатку звернутися до медичного закладу для отримання лікування та діагностики. Потім вам рекомендується звернутися до органу державного нагляду за якістю товарів і послуг (Держпродспоживслужба) або до медичної служби контролю якості харчових продуктів та товарів народного споживання. Ви також можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) або до Територіальної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Щодо компенсації, це можливо, але потребує певних доказових матеріалів. Вам може бути корисно звернутися до юриста для консультації щодо вашого правового статусу та можливостей отримати компенсацію.
28.06.2024 16:37:31 Вітаю, Вам спочатку потрібно звернутися до лікаря та зафіксувати Ваші проблеми зі здоров'ям та встановити причинно-наслідковий зв'язок, що саме дана інфекція могла потрапити до Вас під час процедури манікюру. Окрім того, ви маєте право: звернутись до адміністрації салону - це перше, що потрібно зробити - звернутись письмово і відправити претензію Укрпоштою цінним листом з описом вкладення з паперовим повідомленням про вручення і додати медичні висновки. звернутись зі скаргою до контролюючих органів – зокрема, до Держпродспоживслужби; звернутись щодо захисту своїх прав та законних інтересів до суду. Для того, щоб розуміти як суди вирішують дані справи - необхідно вивчати судову практику.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470