
Скільки часу треба на оскарження ВЛК ?
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Скільки часу треба на оскарження ВЛК після проходження та через суд?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
24.05.2024 18:36:54 Час, необхідний для оскарження рішення ВЛК та подачі скарги до суду, може значно варіюватися залежно від країни та конкретних обставин справи. У багатьох країнах процедура оскарження рішень ВЛК передбачає певні строки, які потрібно дотримуватися. Зазвичай на оскарження рішення ВЛК треба подавати апеляцію протягом певного строку (наприклад, 30 днів) після отримання рішення. Потім час на розгляд справи через суд може також варіюватися, зазвичай це може зайняти кілька місяців або навіть роки. Тому точний час на оскарження ВЛК та через суд слід уточнювати у медично-соціальних органах або юриста, який спеціалізується на таких питаннях.
24.05.2024 22:28:22 Доброго дня. Строки для оскарження (122 КАС) - 3 місяці у разі попереднього застосування досудового порядку, який починає свій перебіг із дня вручення відповідного рішення за результатами розгляду заяви щодо оскарження постанови; - 6 місяців із дня, коли особа дізналася про порушення своїх прав, тобто з дня винесення відповідної постанови ВЛК. У разі судового оскарження судова процедура триває приблизно (не менше) 2 місяців.
24.05.2024 22:30:35 Строки для оскарження (122 КАС) -- 3 місяці у разі попереднього застосування досудового порядку, який починає свій перебіг із дня вручення відповідного рішення за результатами розгляду заяви щодо оскарження постанови; -- 6 місяців із дня, коли особа дізналася про порушення своїх прав, тобто з дня винесення відповідної постанови ВЛК.
25.05.2024 12:47:51 Якщо Ви оскаржуєте рішення ВЛК до регіональної або центральної ВЛК - термін розгляду Вашої скарги становитиме 1 місяць часу

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470