
Скільки часу треба на оскарження ВЛК ?
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Скільки часу треба на оскарження ВЛК після проходження та через суд?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
24.05.2024 18:36:54 Час, необхідний для оскарження рішення ВЛК та подачі скарги до суду, може значно варіюватися залежно від країни та конкретних обставин справи. У багатьох країнах процедура оскарження рішень ВЛК передбачає певні строки, які потрібно дотримуватися. Зазвичай на оскарження рішення ВЛК треба подавати апеляцію протягом певного строку (наприклад, 30 днів) після отримання рішення. Потім час на розгляд справи через суд може також варіюватися, зазвичай це може зайняти кілька місяців або навіть роки. Тому точний час на оскарження ВЛК та через суд слід уточнювати у медично-соціальних органах або юриста, який спеціалізується на таких питаннях.
24.05.2024 22:28:22 Доброго дня. Строки для оскарження (122 КАС) - 3 місяці у разі попереднього застосування досудового порядку, який починає свій перебіг із дня вручення відповідного рішення за результатами розгляду заяви щодо оскарження постанови; - 6 місяців із дня, коли особа дізналася про порушення своїх прав, тобто з дня винесення відповідної постанови ВЛК. У разі судового оскарження судова процедура триває приблизно (не менше) 2 місяців.
24.05.2024 22:30:35 Строки для оскарження (122 КАС) -- 3 місяці у разі попереднього застосування досудового порядку, який починає свій перебіг із дня вручення відповідного рішення за результатами розгляду заяви щодо оскарження постанови; -- 6 місяців із дня, коли особа дізналася про порушення своїх прав, тобто з дня винесення відповідної постанови ВЛК.
25.05.2024 12:47:51 Якщо Ви оскаржуєте рішення ВЛК до регіональної або центральної ВЛК - термін розгляду Вашої скарги становитиме 1 місяць часу


В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470