- Проводиться опис ситуації, яка потребує правового аналізу.
- Встановлюються обставини справи, наявність чи відсутність документів, які мають відношення до ситуації.
- Проводиться повне усне спілкування з метою встановлення усіх потрібних обставин справи.
- Встановлюється очікування клієнта щодо результатів надання послуги.
- Проводиться аналіз чинного законодавства, яке регулює проблему.
- Проводиться аналіз судової практики щодо даної проблематики.
- Описується особистий досвід адвоката щодо вирішення таких або аналогічних проблем.
- Описується висновок, в якому дається заключення щодо неможливості вирішення проблеми або шляхів вирішення проблеми.
- Кожен шлях вирішення проблеми описується окремо та формується у вигляді таблиці з вказівкою на конкретні дії спеціаліста, строк виконання послуги в цілому та кожного етапу окремо (якщо послуга складається з етапів), результат надання послуги або етапу, а також ціна послуги або етапу.
Оформлення інвалідності
-
1
Письмовий правовий аналіз2 4 560,00 грн
Оформлення інвалідності
Юридичні етапи оформлення інвалідності
- Звернення до лікаря: Для оформлення інвалідності необхідно пройти звернення до лікаря, який проводить первинне обстеження та направляє пацієнта на більш детальний медичний огляд.
- Медична комісія: Після первинного обстеження лікар направляє пацієнта на медичну комісію, яка має підтвердити або спростувати наявність у людини захворювання, яке потребує оформлення інвалідності.
- Збір документів: Під час підготовки до огляду необхідно зібрати документи для отримання інвалідності, що включає медичні висновки, результати аналізів та обстежень, а також інші документи, що підтверджують стан здоров'я.
- Звернення до МСЕ: Наступним етапом є звернення до бюро медико-соціальної експертизи (МСЕ). Для цього потрібно подати заяву та надати весь зібраний пакет документів.
- Проходження експертизи: На підставі наданих документів та особистого обстеження комісія МСЕ приймає рішення про присвоєння інвалідності, визначає її ступінь та розробляє індивідуальну програму реабілітації.
- Отримання результатів: Після ухвалення рішення МСЕ видає висновок, який підтверджує статус інвалідності. У разі відмови можна оскаржити рішення у судовому порядку. Можливо буде зніматися комісія з інвалідності 2024 року.
За яких умов послугу можна надати
- Наявність захворювання: Послуга з оформлення інвалідності надається за наявності захворювання або стану, що значно обмежує життєдіяльність.
- Документальне підтвердження: Необхідні медичні документи для оформлення інвалідності мають бути в порядку, що підтверджує діагноз та стан здоров'я.
- Згода пацієнта: щоб оформити інвалідність потрібна згода пацієнта або його законного представника.
- Відповідність законодавству: Усі процедури повинні бути проведені відповідно до чинного законодавства та медичних стандартів.
За яких умов послуга не може бути надана
- Відсутність захворювання: Якщо медична комісія не підтверджує наявність захворювання, що суттєво впливає на життєдіяльність.
- Недолік документів: Неповний пакет документів, документи для інвалідності не в порядку або недостовірні дані можуть стати підставою для відмови.
- Порушення процедур: Недотримання встановлених законодавчих процедур та норм.
- Помилкові відомості: Надання неправдивих відомостей про стан здоров'я.
Як розібратися самостійно
- Вивчення законодавства: Ознайомтеся із законодавчими актами, які регламентують процес оформлення інвалідності, які лікарі проходять для інвалідності.
- Консультація з лікарем: Отримайте детальну консультацію у лікаря та уточніть, які документи необхідні для оформлення інвалідності.
- Збір документів: Складіть список необхідних документів та почніть їх збирання заздалегідь.
- Звернення до МСЕ: Дізнайтеся про графік роботи та особливості роботи місцевого бюро медико-соціальної експертизи. Можливо, є функція заочне оформлення інвалідності.
- Використання онлайн-ресурсів: Знайдіть та вивчіть доступні онлайн-ресурси та інструкції щодо оформлення інвалідності.
Поширені питання на тему інвалідність як оформити
- Яких лікарів потрібно пройти для оформлення інвалідності? Терапевт (або педіатр для дітей): Початкове обстеження та видача напрямків до інших фахівців. Узагальнення даних та складання медичного висновку. Невролог: Обстеження за наявності неврологічних захворювань (інсульти, ДЦП, епілепсія та ін.). Хірург (або ортопед): Обстеження за наявності ортопедичних чи хірургічних проблем (ампутації, травми опорно-рухового апарату). Кардіолог: Обстеження при захворюваннях серцево-судинної системи (інфаркти, серцева недостатність). Психіатр: Обстеження за наявності психічних чи поведінкових розладів. Офтальмолог: Обстеження при захворюваннях органів зору (глаукома, катаракту, сліпота). Отоларинголог (ЛОР): Обстеження при захворюваннях органів слуху та верхніх дихальних шляхів (глухота, приглухуватість). Ендокринолог: Обстеження при ендокринних захворюваннях (цукровий діабет, порушення функції щитовидної залози). Онколог: Обстеження за наявності онкологічних захворювань. Ревматолог: Обстеження при ревматичних захворюваннях (артрити, системний червоний вовчак). Гастроентеролог: Обстеження при захворюваннях шлунково-кишкового тракту. Пульмонолог: Обстеження при захворюваннях дихальної системи (астма, ХОЗЛ). Уролог (або нефролог): Обстеження при захворюваннях сечостатевої системи та нирок.
- Яких лікарів потрібно пройти для оформлення інвалідності з онкології? Для оформлення інвалідності з онкології необхідно пройти онколога, який підтвердить діагноз та ступінь захворювання, а також терапевта для комплексного висновку та направлення на медико-соціальну експертизу (МСЕ). Додатково можуть знадобитися консультації інших фахівців залежно від ускладнень та супутніх захворювань.
- Які документи на оформлення інвалідності потрібні? До списку входять медичні висновки, результати обстеження, паспорт, СНІЛЗ та заява.
- Чи буде автоматичне продовження інвалідності? Автоматичне продовження інвалідності можливе у деяких випадках, таких як довічно встановлена інвалідність або певні тяжкі захворювання. Однак у більшості випадків інвалідність потрібно періодично підтверджувати шляхом повторного проходження медико-соціальної експертизи (МСЕ).
- Чи потрібно заносити документи до пенсійного фонду з інвалідності? Так, документи, що підтверджують інвалідність, необхідно надавати до пенсійного фонду. Це необхідно для оформлення відповідних виплат та пільг, передбачених законодавством для осіб з інвалідністю.
Від чого залежить вартість послуг юриста
Оформлення інвалідності це ресурсний та тривалий час.
- Складність справи: Чим складніший і заплутаніший випадок, тим дорожче обійдуться послуги юриста.
- Обсяг роботи: Кількість годин, витрачених на підготовку документів, консультації та представлення інтересів клієнта.
- Кваліфікація юриста: Досвідчені та кваліфіковані юристи зазвичай вимагають вищої оплати за свої послуги.
- Регіональні особливості: Вартість послуг може змінюватись в залежності від регіону та рівня життя в ньому.
- Додаткові витрати: Включають оплату за оформлення додаткових документів, консультації з фахівцями та можливі судові витрати.
В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!
Від реальних користувачів
Отримайте консультацію
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!
Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ
- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 10
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470