Недавно нашей команде задали вопрос: “Добрий ранок. Я мати 2 дітей, мій колишній чоловік платить аліменти, але я не працюю, тому що сину 6 місяців, а дочці 3 роки. Чи можу я отримати допомогу від держави? Куди звертатись? Які документи потрібні?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
Консультант #178
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям - щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім’ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім’ї, що мають середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму для сім’ї. Державна соціальна допомога призначається на 6 місяців з місяця звернення за її призначенням.Призначення і виплата соціальної допомоги здійснюється підрозділом соціального захисту населення за місцем реєстрації уповноваженого представника малозабезпеченої сім’ї.Соціальна допомога за місцем фактичного проживання призначається за умови неотримання зазначеної допомоги за зареєстрованим місцем проживання заявника. документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї; довідка про склад сім’ї; декларація про доходи та майно осіб, які входять до складу сім’ї (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї); довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).
 
Консультант #217
Так, можна подати документи на соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям.Призначення і виплата державної соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем проживання уповноваженого представника малозабезпеченої сім’ї. Заяви про призначення ДСД, до яких додаються необхідні документи приймаються від громадян органами соціального захисту населення у разі надіслання їх поштою або в електронній формі, або через уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадових особіб центру надання адміністративних послуг. Подаються такі документи: заява, декларація , (додатково: паспорти, ІІН, свідоцтва про народження дітей, документ про розлучення, а також при необхідності довідки про доходи зазначені в декларації, якщо інформація про них не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення).
 
Консультант #71
Громадяни України, в сім’ях яких виховуються та проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу. Одним з видів допомоги сім’ям з дітьми є допомога на дітей одиноким матерям. Одинокою є матір, яка не перебуває у шлюбі. Для отримання допомоги до Центру надання адміністративних послуг подаються такі документи: Заява про призначення допомоги на дітей; витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини (на кожну дитину); копія свідоцтва про народження дитини (на кожну дитину); декларація про ваш майновий стан та отримувані доходи. Строк розгляду документів та прийняття рішення про призначення допомоги - 10 днів від дня подання документів. Виплата допомоги починається з того місяця, у якому були подані документи. Виплата допомоги припиняється після досягнення дитиною 18 років. Якщо після досягнення 18 років дитина продовжує навчання, допомога виплачується на весь період навчання, але не довше ніж до досягнення дитиною 23 років.
 
Консультант #175
Доброго ранку. Зверніться будь-ласка до Департаменту соціального захисту населення у Вашому місті, там Вам нададуть консультацію по Вашому питанню. Документи потрібні наступні: свідоцтва про народження дітей, довідка про аліменти, свідоцтво про розірвання шлюбу, Ваш пастпорт та код. Дякую.
 
Консультант #215
Доброго дня, так маєте право на допомогу одинокій матері. Для оформлення такої допомоги Вам потрібно подати: заяву про призначення допомоги; декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за соціальною домопогою; довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо; витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану; копія свідоцтва про народження дитини. Дані документи Вам потрібно подати у структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання.