
Юрист Київ терміново
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Куди можна поскаржитись, якщо магазин з косметикою продаж прострочену продукцію?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
29.02.2024 13:43:01 1. Спочатку варто звернутися безпосередньо до менеджера магазину і показати йому прострочену продукцію. 2. Якщо менеджер не реагує на вашу скаргу або відмовляється вирішити проблему, можна звернутися до головного офісу магазину або до відділу обслуговування клієнтів. 3. Також можна подати скаргу на сайт споживача або на соціальних мережах, щоб іншим покупцям було відомо про проблеми з простроченою продукцією у даному магазині. 4. Якщо всі ці заходи не допоможуть, можна звернутися до контролюючих органів (наприклад, Державної служби України з безпеки харчових продуктів та захисту споживача) і подати офіційну скаргу.
29.02.2024 13:47:25 Вітаю! Можете звернутись, я допоможу у супроводі, пропонована послуга закріплена у відповіді на Ваше запитання!
29.02.2024 23:26:19 Вітаю! Захист прав споживачів - У разі порушення своїх прав, споживач має право спробувати вирішити спір у досудовому порядку, звернувшись до територіальних органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) (Головних управлінь Держпродспоживслужби в областях, в місті Києві; районних управлінь Головних управлінь Держпродспоживслужби в областях, в місті Києві). Також споживач може підготувати позовну заяву та вирішити спір у суді. Готовий проконсультувати з Вашого питання більш детально.
02.03.2024 20:12:53 Доброго вечора! Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Вам допоможе вирішити це питання! Якщо використання неякісної косметики призвело до значних матеріальних наслідків або здійснили шкоду здоров'ю - за захистом свого права необхідно звертатись до суду або ж до правоохоронних органів.
03.03.2024 12:28:31 Скарга до Держпродспоживслужби України.Відп.до ст.6 ЗУ"Про захист прав споживачів" продавець (вироб.виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості і продаж протерм.товару–це порушення.Якщо Ви помітили протерм.продукцію в магазині, повідомте про це співробітника, який має прибрати такий товар.Якщо вже після купівлі протерм.продукту, слід звернутися до продавця за заміною такого товару на придатний чи поверненням сплачених коштів. Для цього обов’язково потрібно мати при собі товарний (фіск.)чек,який підтверджує покупку.Якщо продавець відмовляє Вам у поверн. коштів чи заміні неякісного тов.сміливо звертайтесь зі скаргою.Вимагайте провести перевірку, задов.свої вимоги та накласти штраф на недоброс.продавця.За чинним ЗУ магазин,який порушив права споживача,має обов’язок задовольнити його вимоги,а також сплатити штраф у розмірі 200% вартості залишку одержаної для реалізації партії товару,але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470