
Касовий апарат

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Я хочу відкрити не великий продуктовий магазин у спальному районі міста. Є інформація що тепер у всіх магазинах повинен стояти касовий апарат. Чи це правда? Які документи мені потрібні для того, щоб відкрити магазин?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
12.01.2022 10:07:24 Перш за все Ви маєте бути належним чином зареєстрованим суб’єктом підприємницької діяльності. Тобто відомості про Вашу юридичну особу – ТОВ повинні міститись в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Залежно від того, що саме за магазин Ви плануєте відкривати та які саме продовольчі товари продавати, перелік документації, необхідної для діяльності, може відрізнятись.Згідно до Законів 128-IX та 129-IX від 20.09.2019, вводиться використання РРО / ПРРО для ФОП - платників єдиного податку 2,3,4 груп, що працюють в сфері роздрібної торгівлі, послуг та громадського харчування. З 1.01.2022 р. використовувати РРО мають Інтернет-магазини, ресторани та кафе, турагенції та туроператори, готелі, продавці ювелірних виробів, текстиля, магазини секонд хенд тощо та всі ФОП, крім платників єдиного податку 1ї групи, що здіснюють торгівлю за готівку на ринках та ще кількох окремих груп. Дякую.

Детальніше
12.01.2022 11:38:56 Щоб відкрити свій магазин, однієї ідеї недостатньо. Потрібно провести ретельну підготовку: обрати асортимент, оформити документи, приміщення, купити торговельне обладнання, програму обліку, укласти договори з постачальниками, найняти та навчити персонал, зайнятися оформленням магазину, опрацювати способи залучення. Документи для роботи:свідоцтво про державну реєстрацію — ФОП;дозвіл на торгівлю;свідоцтво платника податків;договір оренди приміщення;сертифікати на продукцію; ліцензія на торгівлю алкоголем, тютюновою продукцією; для торгівлі одягом, будматеріалами не знадобиться;документ на право власності приміщення;сертифікат відповідності — видається на основі Акту введення в експлуатацію нежитлового приміщення;висновок СЕС;висновок пожежної служби;сертифікат придатності вогнегасника;документ, що підтверджує, що ви прослухали курс пожежної безпеки;акти придатності пожежної сигналізації;договір обслуговування пожежної сигналізації.

Детальніше
12.01.2022 18:42:10 З 01.01.2022 фізичні особи-підприємці, які займаються роздрібною торгівлею, зобов’язані використовувати касові апарати. Придбавши касовий апарат, підприємець зобов’язаний укласти договір на його обслуговування з ліцензованим підприємством та зареєструвати касовий апарат у податковій службі. Для реєстрації касового апарату ФОП подає в податкову заяву про реєстрацію; договір про обслуговування касового апарату; витяг про реєстрацію ФОП; паспорт; ідентифікаційний номер; книгу обліку доходів та витрат. Перелік документів: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб про реєстрацію ФОП; дозвіл на торгівлю; свідоцтво про реєстрацію платником податків; договір оренди приміщення магазину (або документ про право власності на приміщення; ліцензія на торгівлю тютюновими та алкогольними виробами; висновок Державної служби з питань надзвичайних ситуацій про відповідність приміщення вимогам протипожежної безпеки; висновок про придатність вогнегасника.
Детальніше
13.01.2022 01:08:59 Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов'язані застосовувати РРО, включені до Державного реєстру РРО, з додержанням встановленого порядку їх застосування (пункт 3 статті 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).Глава 5 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) регулює питання діяльності фізичної особи підприємця.

Детальніше
13.01.2022 03:14:59 Для початку необхідно пройти процес реєстрації. Потрібно визначити кількість засновників та форму оподаткування, визначитися із назвою магазину. Відкрити рахунок у банку та зробити печатку, а також, окрім цього, зареєструватися у пенсійному фонді та фонді соціального страхування. Також потрібно отримати дозволи від пожежної та санітарно-епідеміологічної служби. Для цього треба підготувати документи (заява, свідоцтво про реєстрацію, план БТІ, договір оренди приміщення, медичні книжки працівників магазину, документи, які підтверджують встановлення протипожежної сигналізації, договір на вивіз сміття, санітарний паспорт об'єкта, отримані сертифікати на товари). Також у даному випадку необхідна наявність касового апарату. Для його отримання потрібні заява про встановлення касового апарату, паспорт для касового апарату, договір оренди на приміщення, нотаріально завірене свідоцтво про відкриття магазину.
Детальніше

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

Знати про нас
-
Юридичний маркетплейс КОНСУЛЬТАНТ
Кращий юридичний стартап України за версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine, резиденти Diia.City, перший юридичний сервіс, який вийшов з маркетинговою стратегію на усі національні канали, працюємо у Польщі та Англії, перші інтегрували ШІ (Chat GPT) , не просто інформує про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішує їх “під ключ”, понад 1000 зареєстрованих юристів, понад 25 000 користувачів мобільного застосунку, задонатили на юридичні консультаціі понад 100 000 $ … і це тільки частина наших досягнень!
-
НовинаНові можливості в додатку КОНСУЛЬТАНТ від monobank
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ "MEET UP: 2024". Як це було?
-
НовинаПідвищення цін на квитки до CONSULTANT MEET-UP:2024: ранні пропозиції розпродано
-
НовинаCONSULTANT MEET-UP:2024 – подія, яку не можна пропустити!
-
НовинаПриєднання CONSULTANT до Diia.City United
-
НовинаЧому не завели справу на генерала Юрія Содоля: вказівка згори чи бездіяльність ДБР?
-
НовинаШтрафи за ненадання даних у ТЦК: чи можуть конфіскувати майно у тих, хто перебуває за кордоном?
-
НовинаКонсультант відправляється до Люксембургу: серед 20 кращих компаній української делегації на Nexus!
-
НовинаЗапуск Консультант в Польщі анонсували на одних з найвпливовіших інтернет ресурсах країни
-
НовинаLEGAL TECH В ПОДОЛАННІ КОРУПЦІЇ
-
НовинаКОНСУЛЬТАНТ: РЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470