Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Оплата ремонту

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 4 хвилини Кількість переглядів: 19
Рейтинг:
0
Дата публікації: 01.01.2025

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Чи можна відмовитися від оплати неякісно виконаної роботи ремонту авто ?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

25.12.2024 16:00:17 Так, можна відмовитися від оплати неякісно виконаноы роботи ремонту авто. Якщо ви не задоволені якістю робіт або виявлені дефекти після завершення ремонту, вам слід звернутися до майстра або автосервісу і попросити їх усунути недоліки. Якщо претензії не будуть задоволені, ви можете звернутися до споживчої організації або суду для захисту своїх прав.

BASE (Базова) 59.56
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

26.12.2024 22:10:21 Вітаю! Якщо Ви уклали договір про надання послуг з ремонту авто, то відповідно до ст. 10 ЗУ "Про захист прав споживачів" у разі виявлення недоліків у виконаній роботі Ви маєте право на свій вибір вимагати: 1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк; 2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги); 3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи; 4) відшкодування завданих Вам збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи; За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків Ви маєте право вимагати розірвання договору та відшкодування Вам збитків. Перш за все направте СТО лист претензію з Вашими вимогами, у разі ігнорування претензії - звертатесь до Держпродспоживслужби та до суду. З повагою!

BASE (Базова) 34.45
Реклама
Дерій Владислав Олегович
Дерій Владислав Олегович
Юрист
Україна / Київ

i

29.12.2024 11:57:38 Вітаю. Так, ви маєте право відмовитися від оплати за неякісно виконану роботу з ремонту автомобіля, якщо робота була виконана з порушенням умов договору чи технічних стандартів. Це регулюється статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі незадовільного результату, складіть претензію з описом недоліків. За необхідності зверніться до незалежного експерта для оцінки якості ремонту. Подайте письмову претензію із вимогою виправлення недоліків, зниження ціни або повного повернення коштів. Залиште копію претензії для себе, а оригінал передайте виконавцеві. Вимагайте підпису про отримання. Якщо якість виконаних робіт не відповідає умовам договору, ви можете відмовитися від оплати до усунення недоліків. Це закріплено Цивільним кодексом України (стаття 858). Якщо виконавець не погоджується, зверніться до органів захисту прав споживачів. У разі необхідності зверніться до суду для вирішення спору.

img
PREMIUM 60.09
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.