
Отримання виплат
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Чоловік загинув рік тому, подавали заяву на одноразову виплату ще два місяці тому, жодної відповіді немає, кажуть чекати, чи можна якось прискорити процес? Чи можна щось тут вдіяти?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
15.07.2025 14:31:41 У ситуації, коли ви подали заяву на одноразову виплату і не отримали відповіді протягом тривалого часу, є кілька кроків, які можна вжити для прискорення процесу: 1. **Звернення до установи**: Зв'яжіться безпосередньо з органом або установою, яка займається розглядом вашої заяви. Дізнайтеся про стан розгляду вашої справи та причини затримки. 2. **Письмовий запит**: Направте офіційний письмовий запит щодо статусу вашої заяви. У запиті зазначте дату подання заяви та попросіть надати інформацію про етап розгляду. 3. **Консультація з юристом**: Якщо ви не отримуєте чіткої відповіді або процес затягується без пояснень, зверніться за консультацією до юриста, який спеціалізується на соціальних виплатах чи адміністративних справах. 4. **Омбудсмен або захисник прав громадян**: Можна звернутися до омбудсмена або іншої інституції, яка захищає права громадян у вашій країні. Вони можуть допомогти вирішити питання із затримкою виплат. 5. **Скарга**: Якщо ви вважаєте, що ваше право порушено, ви можете подати скаргу на дії (або бездіяльність) відповідної установи до вищих органів влади або суду. Кожен випадок індивідуальний, тому важливо діяти згідно з конкретними обставинами та законодавством вашої країни.
15.07.2025 20:50:24 Вітаю. Загальний очікуваний строк: 12 робочих днів від подання до виплати — в ідеалі. Реально іноді доходить до кількох тижнів–місяців. Варто зробити письмовий запит (або адвокатський запит) у ТЦКСП для уточнення інформації щодо розгляду Ваших документів. І далі вже вирішувати ситуацію відштовхуючись від відповіді на запит.

Може бути цікаво
Схожі послуги та статті

отримати послугу
В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470