
Що робити при шахрайстві?
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Як діяти, якщо стали жертвою шахрайства, куди звертатися та які докази зібрати.”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
12.08.2024 19:31:50 Якщо ви стали жертвою шахрайства, спочатку важливо зберегти спокій і не панікувати. Потім слід негайно звернутися до правоохоронних органів, наприклад, поліції або служби безпеки. Вони зможуть розслідувати ситуацію та допомогти вам отримати компетентну допомогу. При зверненні до правоохоронних органів важливо мати при собі всю доступну інформацію про шахраїв: їх контактні дані, реквізити банківських карток або рахунків, копії переписки та будь-які інші докази шахрайства. Також можна звернутися до цивільного адвоката або органу захисту прав споживача для отримання консультації та правової підтримки у цьому питанні. Необхідно також зберегти всю кореспонденцiю, пов’язану із справою, фотографiї екранiв комп'ютeра чи мобiльного пристрoю, свiдчення свiдкiв та будь-яку iншу iнформaцiю, яка може бути корисною для розслiдування. Не варто самостiйно контактувати з шaхраями абo намагaтися вирiшити справy без участi фaхових осib.
12.08.2024 22:30:48 Вітаю! Якщо ви або ваші рідні стали жертвою платіжного шахрайства, перше, що потрібно зробити, – звернутися до правоохоронних органів та зафіксувати факт злочину. За шахрайські схеми передбачена кримінальна відповідальність згідно зі статтею 190 Кримінального кодексу України “Шахрайство”. Зберіть інформацію, що підтверджує факти вчинення щодо вас шахрайських дій. Це можуть бути посилання на фішинговий вебсайт чи фейковий інтернет-магазин, скріншоти сторінки сайту, виписка з банку або скріншоти сповіщень з онлайн-банкінгу щодо проведених операцій, здійснених шахраєм від вашого імені, знімки екрана з різних соціальних мереж, контактні номери телефонів, з яких вам телефонували зловмисники тощо.
13.08.2024 06:56:17 Вітаю! Якщо це інтернет-шахрайство - вам варто зателефонувати у банк, через який були здійснені платіжні операції, та повідомити про переказ грошей на картку шахрая, варто звернутися до найближчого відділу поліції або зателефонуєте за номером 102. Докази шахрайських дій можуть бути чеки оплати, банківські квитанції за грошові транзакції, роздруківки оголошень та посилання на вебсайт, смс-спілкування в месенджарах, договори тощо.
14.08.2024 12:17:16 Звертатись із заявою до поліції, зібравши докаи того, що вас ввели оману.
14.08.2024 18:40:05 Добрий день, необхідно писати заяву в поліцію. Щодо доказів - це ситуативно і залежить від ситуації.
14.08.2024 18:56:08 Якщо ви стали жертвою шахрайства, рекомендується наступний алгоритм дій: Звернутися до правоохоронних органів: Негайно подайте заяву до Національної поліції за місцем вчинення злочину або за місцем свого проживання. Вкажіть усі відомі вам обставини шахрайства, суму завданих збитків, наявні докази. Збирайте докази: Зберігайте всі листування, чеки, квитанції, аудіо- та відеозаписи, що можуть підтвердити факт шахрайства. Зафіксуйте номера телефонів, банківські реквізити, IP-адреси, якими користувались шахраї. Намагайтеся отримати показання свідків, якщо такі є. Вживайте заходів для мінімізації збитків: Негайно заблокуйте банківські картки, якщо з них були зняті кошти. Зверніться до банку із заявою про незаконне списання коштів. Повідомте про шахрайство платіжні системи, інтернет-провайдерів тощо.
15.08.2024 13:33:19 Вітаю. Вам необхідно звернтися в органи поліції та подати заяву. До заяви необхідно додати докази шахрайських дій, це можуть бути переписка (зберігайте всі повідомлення, електронні листи, SMS, записи телефонних дзвінків, пов'язані з шахрайством), платіжні квитанції (квитанції, банківські виписки, скріншоти або фотографії переказів грошей), контактна інформація шахрая (номери телефонів, електронні адреси, IP-адреси, профілі в соцмережах); рекламні матеріали (якщо шахрай використовував рекламні матеріали, оголошення або сайти, зробіть скріншоти або завантажте ці матеріали).

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470