
В резерві +
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Зробив помилку обновив дані в резерві коли не було штрих кода зараз штіхкод е не можу обновити допоможіть будь ласка вирішити цю проблему”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
12.08.2024 18:47:56 Щоб вирішити цю проблему, спробуйте скористатися іншим методом для оновлення даних в резерві. Одним з можливих варіантів є вручне введення штрихкоду або ідентифікаційного номера товару, якщо такий є. Якщо це не допомагає, зверніться до служби підтримки або технічної підтримки вашого пристрою для отримання додаткової допомоги.
12.08.2024 20:38:30 Вітаю Вас! Ви можете звернутися до команди Резерв+ та надіслати опис проблеми на електронну пошту — cabinet-support@mil.ua або скористатися чатботом https://chats.viber.com/reserveplusbot. Ситуацію зафіксують, передадуть спеціалістам для розв'язання проблеми. А також обов'язково проінформують вас про результат. З повагою, юрист Дерій В.О.!
13.08.2024 08:02:54 Вітаю, щоб згенерувати QR-код у застосунку, потрібно: зайти до застосунку “Резерв+” та оновити інформацію; отримати документ з QR-кодом; натиснути три крапки біля документа; обрати “завантажити PDF”; зберегти файл; видрукувати та показувати у всіх необхідних місцях. З 18 червня, у застосунку «Резерв+» став доступним електронний військово-обліковий документ із QR-кодом, який має таку ж юридичну силу, як паперовий. У разі, якщо електронний документ з QR-кодом не вдається завантажити, необхідно звернутися у службу підтримки в самому застосунку "Резерв+".
14.08.2024 18:59:11 Доброго дня! Якщо у Вас є право на відстрочку від мобілізації - Вам просто потрібно звернутись в ТЦК надати підтверджуючі документи та попросити щоб Вам вклеїли штрих-код у Ваш військово-обліковий документ


В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470