
Як заснувати Благодійний фонд?
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Добрий день. Я представник релігійної організації. Ми маємо спонсорів і тому хочемо заснувати Благодійний фонд. Які документи потрібні? Куди звертатись? Дякую!”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
15.12.2021 17:34:36 Доброго вечора. Вам необхідно підготувати Статут, провести збори засновників та підготувати документи для реєстрації. Документи, які повинен подати заявник для державної реєстрації благодійного фонду: - заява про державну реєстрацію створення юридичної особи (Форма 1–РН, відповідно до постанови КМУ № 440 від 13.07.2016); - статут благодійного фонду (прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), або уповноваженими ними особами); - рішення засновників (протокол) про створення благодійного фонду. Державну реєстрацію благодійних фондів здійснюють за місцем розташування такої організації: - Місцеві центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) – безкоштовно. - Нотаріуси (державними та приватними) – платна послуга
15.12.2021 18:08:59 Порядок реєстрації благодійної організації необхідно підготувати документи: Установчого документа організації (статут), протокол установчих зборів засновників.Статут повинен містити:найменування благодійного фонду; цілі та сфери благодійної діяльності (ст. 3 Закону України “Про благодійну діяльність та благодійні організації”); органи управління благодійного фонду, їхній склад, компетенцію, порядок діяльності та прийняття ними рішень; порядок призначення, обрання або затвердження членів органів управління благодійного фонду, крім вищого органу управління благодійного фонду, їхнього заміщення, зупинення їхніх повноважень, припинення їхніх повноважень (відкликання); порядок внесення змін до установчих документів благодійного фонду; джерела активів (доходів), порядок контролю і звітності благодійного фонду; Детальніше https://ldn.org.ua/consultations/blahodijnyj-fond-yak-stvoryty-ta-zarejestruvaty/ Пакет документів реєструєте в ЦНАПі детальніше https://www.cnaprv.gov.ua/services/d/reg
15.12.2021 18:38:01 Для заснування благодійного фонду необхідно підготувати: 1) Протокол установчих зборів засновників про створення фонду; 2) Статут Фонду, який підписується всіма учасниками установчих зборів, пронумеровується та прошивається; 3) Заяву про державну реєстрацію юридичної особи за Формою 2; 4) Заяву про внесення до реєстру неприбуткових організації за Формою 1-РН (необов'язково, за бажанням засновників). Основні вимоги до оформлення документів, які подають на державну реєстрацію благодійних фондів, викладені у ст. 15 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”. Підготовлені документи можна подати на державну реєстрацію до: місцевого Центру надання адміністративних послуг (реєстрація безкоштовна); державного або приватного нотаріуса (реєстрація платна). Строк державної реєстрації благодійного фонду становить 3 календарних дні, які вираховуються від дня подання документів на державну реєстрацію.
22.12.2021 14:54:28 Порядок реєстрації благодійної організації складається з декількох етапів: Підготовка установчого документа організації (статут). Проведення установчих зборів засновників. Підготовка пакет документів. Подання документи. Отримання відповіді. Згідно зі ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», до переліку документів, які подають для державної реєстрації благодійної організації, входить оригінал (нотаріально засвідчена копія) рішення засновника про створення благодійної організації, а у разі наявності двох або більше засновників це рішення має бути оформлено протоколом установчих зборів.Державну реєстрацію благодійних фондів здійснюють за місцем розташування такої організації.

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470