
Як здійснюється приватизація нерухомості?
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Доброї ночі, 10 років тому мій чоловік був військовим, за час служби йому видали квартиру. Раніше приватизувати її не вдалося, тому ми хочемо зробити це зараз.
До яких органів варто звернутися для отримання відомостей про дану ситуацію? Що необхідно для приватизації квартири?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
29.07.2021 22:15:55 П. 10 розділу 7 Інструкції з організації забезпечення військовослужбовців ЗСУ та членів їх сімей жилими приміщеннями, затвердженої Наказом Міністерства оборони України від 31 липня 2018 року № 380, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 06 .09.18 р, військовослужбовці, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, а також особи, звільнені з військової служби за станом здоров’я, віком, у зв’язку із скороченням штатів, особи з інвалідністю І чи ІІ групи, члени сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби, що забезпечені службовими житловими приміщеннями незалежно від місця його знаходження, мають право на виключення цього житла з числа службового та забезпечення ним для постійного проживання за умови перебування на обліку та в порядку, визначеному пунктами 3-7 цього розділу.Питання виключення житла з числа службового має вирішуватися виконавчим комітетом http://reyestr.court.gov.ua/Review/85761578
02.08.2021 14:32:04 Доброго дня. Приватизація здійснюється уповноваженими на це органами, створеними місцевою державною адміністрацією, та органами місцевого самоврядування, державними підприємствами, організаціями, установами, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких знаходиться державний житловий фонд. Громадянин подає до органів приватизації такі документи: заява на приватизацію квартири; копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України; копії довідок про присвоєння рнокпп громадянина; копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї; довідки про реєстрацію місця проживання громадянина; технічний паспорт на квартиру; копія ордера на жиле приміщення; документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду. Дякую.
03.08.2021 21:35:02 Для приватизації квартири зберіть та подайте до Центру надання адміністративних послуг пакет документів: 1.Заяву на приватизацію квартири; 2.Копії паспортів та ідентифікаційних номерів (вас та вашого чоловіка); 3.Копію вашого свідоцтва про шлюб; 4.Довідки про реєстрацію місця проживання (вас та вашого чоловіка); замовляються та видаються у Центрі надання адміністративних послуг; 5.Технічний паспорт на квартиру; 6.Копію ордеру на квартиру; 7.Довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (вами та вашим чоловіком); такі довідки видають у відділеннях «Ощадбанку». Вартість послуги з приватизації - 185 гривень (орієнтовний, може змінюватись залежно від міста). Строк надання послуги - 30 днів від дня подачі документів. За результатом надання послуги ваш чоловік отримає Свідоцтво про право власності на квартиру, та з того моменту стане її власником. Додатково реєструвати Свідоцтво про право власності не потрібно.

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470