
Зміна назви вулиць
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Якщо змінилася назва вулиці, то потрібно міняти всі документи?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
25.02.2024 00:08:23 Так, якщо змінилася назва вулиці, то потрібно буде оновити всі документи, які мають зв'язок з цією адресою. Це може бути паспорт, права, договори оренди або купівлі-продажу нерухомості, рахунки за комунальні послуги та інші документи. Важливо не тільки міняти адресу в цих документах, але і повідомляти про зміну адреси в усіх важливих установах і компаніях (банки, пошта, страхова компанія тощо).
25.02.2024 08:56:33 Доброго дня. Не потрібно.
25.02.2024 09:14:15 Доброго дня! НІ, не потрібно! Довідка про місце реєстрації автоматично змінить адресу
25.02.2024 19:04:22 Ні. Такої вимоги немає. Можете взяти витяг з рішення про зміну назви
26.02.2024 12:06:53 Законодавство не передбачає обов’язку вносити подібні відомості, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Перереєстрацію місця проживання особи можна здійснити під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба.У випадку перейменування вулиці, на якій розміщена нерухомість, українським законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно, зокрема свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо.У разі потреби купівлі-продажу чи дарування нерухомості, якщо власник бажає продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість, у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва.
26.02.2024 23:39:18 Після перейменування вулиці громадянам не потрібно змінювати документи для засвідчення особи та дані про прописку. Зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. У разі наявності паспорта старого зразка (книжечки) не потрібно ставити новий штамп про реєстрацію місця проживання. Для власників ID-картки місце проживання підтверджує витяг із реєстру територіально громади. Дані у ньому оновляться автоматично після генерування довідки у застосунку “Дія”. Детальна інструкція оформлення витягу про місце проживання через вебверсію порталу Дія або мобільний застосунок за посиланням. Після зміни назви вулиць не потрібно вносити зміни до свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору зміни, договору дарування. Змінювати документи необхідно у разі купівлі-продажу чи дарування нерухомості, або з власної ініціативи.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470