
Бронювання без походу в ТЦК
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “28 років, в тцк давно не був, вод - приписне, дали бронь на роботі до квітня тиждень тому, але в резерв+ підсвічується червоним. Чи дійсна ця бронь, чи потрібно іти в тцк для оновлення ВОД, проходження ВЛК і тд? Чи, можливо, допоможе адвокатський запит тощо?”
We wanna share the answer from our specialists:
10.09.2024 13:23:22 Я рекомендую спочатку звернутися до свого роботодавця або військово-лікарської комісії для отримання інформації про статус вашої броні. Якщо вам потрібна допомога, можливо, варто звернутися до адвоката для консультації та надання правової підтримки. Необхідно перевірити всі необхідні документи та процедури для оновлення ВОД та проходження ВЛК.
10.09.2024 14:09:56 Вітаю, бронь до квітня 2025 року?? Якщо Вас бронювали через Дію, то все автоматично мало б підтягнутися. Якщо все це було в паперовому вигляді, то можливо Ваше підприємство не передало інформацію в ТЦК про ваше бронювання. Варто звертатись до Вашого підприємства для уточнення інформації, до ТЦК (адвокатський запит можливий варіант) та за необхідності в службу підтримки Резерв+
10.09.2024 18:14:39 Добрий день, адвокатський запит тут не допоможе. Для того, щоб Вас не мали права мобілізовувати у зв'язку з наявністю бронювання вам необхідно отримати відстрочку на підставі бронювання. Для цього необхідно подати заяву в ТЦК. Щоб Резерв+ не світився червоним вам необхідно з'явитися в ТЦК, пройти ВЛК і отримати новий військово-обліковий документ. Важливо! Якщо ви пройдете ВЛК до того як подасте заяву на відстрочку ви можете бути мобілізовані
16.09.2024 00:40:52 Доброго дня! Щоб переконатись в точності чи внесені Ваші дані в систему Оберіг - так, адвокатський запит не помішає! Все залежить від порядності людини, яка займається бронюванням працівників на Вашому підприємстві

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470