
Бронювання без походу в ТЦК
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “28 років, в тцк давно не був, вод - приписне, дали бронь на роботі до квітня тиждень тому, але в резерв+ підсвічується червоним. Чи дійсна ця бронь, чи потрібно іти в тцк для оновлення ВОД, проходження ВЛК і тд? Чи, можливо, допоможе адвокатський запит тощо?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
10.09.2024 13:23:22 Я рекомендую спочатку звернутися до свого роботодавця або військово-лікарської комісії для отримання інформації про статус вашої броні. Якщо вам потрібна допомога, можливо, варто звернутися до адвоката для консультації та надання правової підтримки. Необхідно перевірити всі необхідні документи та процедури для оновлення ВОД та проходження ВЛК.
10.09.2024 14:09:56 Вітаю, бронь до квітня 2025 року?? Якщо Вас бронювали через Дію, то все автоматично мало б підтягнутися. Якщо все це було в паперовому вигляді, то можливо Ваше підприємство не передало інформацію в ТЦК про ваше бронювання. Варто звертатись до Вашого підприємства для уточнення інформації, до ТЦК (адвокатський запит можливий варіант) та за необхідності в службу підтримки Резерв+
10.09.2024 18:14:39 Добрий день, адвокатський запит тут не допоможе. Для того, щоб Вас не мали права мобілізовувати у зв'язку з наявністю бронювання вам необхідно отримати відстрочку на підставі бронювання. Для цього необхідно подати заяву в ТЦК. Щоб Резерв+ не світився червоним вам необхідно з'явитися в ТЦК, пройти ВЛК і отримати новий військово-обліковий документ. Важливо! Якщо ви пройдете ВЛК до того як подасте заяву на відстрочку ви можете бути мобілізовані
16.09.2024 00:40:52 Доброго дня! Щоб переконатись в точності чи внесені Ваші дані в систему Оберіг - так, адвокатський запит не помішає! Все залежить від порядності людини, яка займається бронюванням працівників на Вашому підприємстві


В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470