
Бронювання без походу в ТЦК
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “28 років, в тцк давно не був, вод - приписне, дали бронь на роботі до квітня тиждень тому, але в резерв+ підсвічується червоним. Чи дійсна ця бронь, чи потрібно іти в тцк для оновлення ВОД, проходження ВЛК і тд? Чи, можливо, допоможе адвокатський запит тощо?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
10.09.2024 13:23:22 Я рекомендую спочатку звернутися до свого роботодавця або військово-лікарської комісії для отримання інформації про статус вашої броні. Якщо вам потрібна допомога, можливо, варто звернутися до адвоката для консультації та надання правової підтримки. Необхідно перевірити всі необхідні документи та процедури для оновлення ВОД та проходження ВЛК.
10.09.2024 14:09:56 Вітаю, бронь до квітня 2025 року?? Якщо Вас бронювали через Дію, то все автоматично мало б підтягнутися. Якщо все це було в паперовому вигляді, то можливо Ваше підприємство не передало інформацію в ТЦК про ваше бронювання. Варто звертатись до Вашого підприємства для уточнення інформації, до ТЦК (адвокатський запит можливий варіант) та за необхідності в службу підтримки Резерв+
10.09.2024 18:14:39 Добрий день, адвокатський запит тут не допоможе. Для того, щоб Вас не мали права мобілізовувати у зв'язку з наявністю бронювання вам необхідно отримати відстрочку на підставі бронювання. Для цього необхідно подати заяву в ТЦК. Щоб Резерв+ не світився червоним вам необхідно з'явитися в ТЦК, пройти ВЛК і отримати новий військово-обліковий документ. Важливо! Якщо ви пройдете ВЛК до того як подасте заяву на відстрочку ви можете бути мобілізовані
16.09.2024 00:40:52 Доброго дня! Щоб переконатись в точності чи внесені Ваші дані в систему Оберіг - так, адвокатський запит не помішає! Все залежить від порядності людини, яка займається бронюванням працівників на Вашому підприємстві


В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470