
Дистанційна відстрочка
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “В резерв у мене світиться, що дані не повні і потрібно зʼявитись в ТЦК. Якщо я оформлю дистанційно відстрочку, у мене пропаде це повідомлення в резерв? Потрібно оформити закордонний паспорт”
We wanna share the answer from our specialists:
13.03.2025 12:38:27 Якщо вам потрібно оформити закордонний паспорт, вам краще звернутися до ТЦК особисто, щоб уникнути можливих недорозумінь та проблем з отриманням необхідної інформації. Якщо ви оформите дистанційно відстрочку, то можливо, що повідомлення про неповність даних може пропасти з резерву. Тому краще уточнити цю інформацію у ТЦК перед прийняттям рішення про оформлення відстрочки.
13.03.2025 12:45:03 Вітаю, не всі види відстрочки можливо оформити дистанційно (лише по інвалідності, студенти і батько 3-ох дітей від одного шлюбу) - все інше особисто потрібно йти в ТЦК. Для того, щоб дізнатися інформацію що саме у Вас за прогалина в реєстрі Оберіг можна надіслати адвокатський запит до ТЦК, а далі вже розуміти, що і як можна зробити ц Вашому випадку
13.03.2025 17:48:37 Вітаю! Якщо в системі "Резерв+" відображається повідомлення про неповні дані та необхідність з’явитися в ТЦК, це означає, що ваша інформація потребує оновлення або підтвердження. Оформлення відстрочки дистанційно можливе, якщо у вас є правові підстави для неї (наприклад, інвалідність, навчання, догляд за родичем тощо). Однак у більшості випадків ТЦК все одно вимагає особистої присутності, щоб підтвердити документи та внести зміни в базу даних. Якщо відстрочку буде оформлено дистанційно, теоретично статус у "Резерв+" має оновитися, але система може не оновити дані автоматично. Тому рекомендується після подачі документів перевірити свій статус через офіційні канали або уточнити оновлення у військкоматі через письмовий запит. Якщо вам потрібно виїхати за кордон, а система не оновлює статус, можна звернутися до юриста або консультуватися з ТЦК щодо альтернативних шляхів підтвердження відстрочки без особистої присутності.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470