
Дистанційна відстрочка
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “В резерв у мене світиться, що дані не повні і потрібно зʼявитись в ТЦК. Якщо я оформлю дистанційно відстрочку, у мене пропаде це повідомлення в резерв? Потрібно оформити закордонний паспорт”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
13.03.2025 12:38:27 Якщо вам потрібно оформити закордонний паспорт, вам краще звернутися до ТЦК особисто, щоб уникнути можливих недорозумінь та проблем з отриманням необхідної інформації. Якщо ви оформите дистанційно відстрочку, то можливо, що повідомлення про неповність даних може пропасти з резерву. Тому краще уточнити цю інформацію у ТЦК перед прийняттям рішення про оформлення відстрочки.
13.03.2025 12:45:03 Вітаю, не всі види відстрочки можливо оформити дистанційно (лише по інвалідності, студенти і батько 3-ох дітей від одного шлюбу) - все інше особисто потрібно йти в ТЦК. Для того, щоб дізнатися інформацію що саме у Вас за прогалина в реєстрі Оберіг можна надіслати адвокатський запит до ТЦК, а далі вже розуміти, що і як можна зробити ц Вашому випадку
13.03.2025 17:48:37 Вітаю! Якщо в системі "Резерв+" відображається повідомлення про неповні дані та необхідність з’явитися в ТЦК, це означає, що ваша інформація потребує оновлення або підтвердження. Оформлення відстрочки дистанційно можливе, якщо у вас є правові підстави для неї (наприклад, інвалідність, навчання, догляд за родичем тощо). Однак у більшості випадків ТЦК все одно вимагає особистої присутності, щоб підтвердити документи та внести зміни в базу даних. Якщо відстрочку буде оформлено дистанційно, теоретично статус у "Резерв+" має оновитися, але система може не оновити дані автоматично. Тому рекомендується після подачі документів перевірити свій статус через офіційні канали або уточнити оновлення у військкоматі через письмовий запит. Якщо вам потрібно виїхати за кордон, а система не оновлює статус, можна звернутися до юриста або консультуватися з ТЦК щодо альтернативних шляхів підтвердження відстрочки без особистої присутності.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470