
Юридична консультація
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Була доставка по новій пошті скляного товару. Одразу на касі не перевірила посилку та забрала. Зараз нова пошта відмовляється компенсувати побитий товар . Що робити?”
We wanna share the answer from our specialists:
13.03.2024 17:08:10 Спочатку варто звернутися до магазину, де ви придбали товар, і повідомити їх про ситуацію. Можливо, вони зможуть допомогти у вирішенні проблеми з доставкою. Якщо магазин не може допомогти, то слід звертатися безпосередньо до служби підтримки нової пошти і надавати всю необхідну інформацію про посилку та її стан. Якщо компенсація все одно не надходить, можна подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до інших відповідних організацій.
13.03.2024 17:12:43 Доброго дня, нажаль, якщо ви одразу не перевірили товар це ваша вина.
13.03.2024 17:37:02 Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла то товар пошкоджено при транспортуванні. Рекомендую з питань пакування звертатися до спеціалістів компанії "Нова пошта". Направляйте претензію з детальним описом пошкодженого товару. Бажано додати фото пошкодження та фото упаковки.
13.03.2024 18:21:43 Якщо Ви з пошти забрали товар - повернути його не вийде! Один варіант - це лише говорити з постачальником про те щоб можна було йому повернути товар назад
15.03.2024 11:03:37 Отримавши товар, розрахувавшись за нього без попереднього огляду, Ви взяли на себе всі ризики пов'язані з недоліками товару, в тому числі тими, які могли виникнути під час його доставки, а тому жодних підстав для компенсації Новою поштою немає, адже ризик знищення чи пошкодження товару, вони передали Вам, після видачі відправлення.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470