
Юридична консультація
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Була доставка по новій пошті скляного товару. Одразу на касі не перевірила посилку та забрала. Зараз нова пошта відмовляється компенсувати побитий товар . Що робити?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
13.03.2024 17:08:10 Спочатку варто звернутися до магазину, де ви придбали товар, і повідомити їх про ситуацію. Можливо, вони зможуть допомогти у вирішенні проблеми з доставкою. Якщо магазин не може допомогти, то слід звертатися безпосередньо до служби підтримки нової пошти і надавати всю необхідну інформацію про посилку та її стан. Якщо компенсація все одно не надходить, можна подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до інших відповідних організацій.
13.03.2024 17:12:43 Доброго дня, нажаль, якщо ви одразу не перевірили товар це ваша вина.
13.03.2024 17:37:02 Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла то товар пошкоджено при транспортуванні. Рекомендую з питань пакування звертатися до спеціалістів компанії "Нова пошта". Направляйте претензію з детальним описом пошкодженого товару. Бажано додати фото пошкодження та фото упаковки.
13.03.2024 18:21:43 Якщо Ви з пошти забрали товар - повернути його не вийде! Один варіант - це лише говорити з постачальником про те щоб можна було йому повернути товар назад
15.03.2024 11:03:37 Отримавши товар, розрахувавшись за нього без попереднього огляду, Ви взяли на себе всі ризики пов'язані з недоліками товару, в тому числі тими, які могли виникнути під час його доставки, а тому жодних підстав для компенсації Новою поштою немає, адже ризик знищення чи пошкодження товару, вони передали Вам, після видачі відправлення.

Похожие услуги и статьи

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470