Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Юридична консультація

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 3 минуты Количество просмотров: 41
Рейтинг:
0
Дата публикации: 20.03.2024

Недавно нашей команде задали вопрос: “Була доставка по новій пошті скляного товару. Одразу на касі не перевірила посилку та забрала. Зараз нова пошта відмовляється компенсувати побитий товар . Що робити?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

13.03.2024 17:08:10 Спочатку варто звернутися до магазину, де ви придбали товар, і повідомити їх про ситуацію. Можливо, вони зможуть допомогти у вирішенні проблеми з доставкою. Якщо магазин не може допомогти, то слід звертатися безпосередньо до служби підтримки нової пошти і надавати всю необхідну інформацію про посилку та її стан. Якщо компенсація все одно не надходить, можна подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до інших відповідних організацій.

BASE (Базовая) 60.33
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

13.03.2024 17:12:43 Доброго дня, нажаль, якщо ви одразу не перевірили товар це ваша вина.

BASE (Базовая) 34.41
Реклама
Корнійчук Євген
Корнійчук Євген
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

13.03.2024 17:37:02 Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла то товар пошкоджено при транспортуванні. Рекомендую з питань пакування звертатися до спеціалістів компанії "Нова пошта". Направляйте претензію з детальним описом пошкодженого товару. Бажано додати фото пошкодження та фото упаковки.

BASE (Базовая) 34.02
Реклама
Консультант №1147
Консультант №1147
Юрист
Украина / Смела

i

13.03.2024 18:21:43 Якщо Ви з пошти забрали товар - повернути його не вийде! Один варіант - це лише говорити з постачальником про те щоб можна було йому повернути товар назад

BASE (Базовая) 55.44
Реклама
Виталий Петрович
Виталий Петрович
Юрист
Украина / Киев

i

15.03.2024 11:03:37 Отримавши товар, розрахувавшись за нього без попереднього огляду, Ви взяли на себе всі ризики пов'язані з недоліками товару, в тому числі тими, які могли виникнути під час його доставки, а тому жодних підстав для компенсації Новою поштою немає, адже ризик знищення чи пошкодження товару, вони передали Вам, після видачі відправлення.

BASE (Базовая) 23.03
Реклама
Довгалюк Роман
Довгалюк Роман
Адвокат
Украина / Житомирская область

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.