Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Юридична консультація

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 3 хвилини Кількість переглядів: 40
Рейтинг:
0
Дата публікації: 20.03.2024

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Була доставка по новій пошті скляного товару. Одразу на касі не перевірила посилку та забрала. Зараз нова пошта відмовляється компенсувати побитий товар . Що робити?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

13.03.2024 17:08:10 Спочатку варто звернутися до магазину, де ви придбали товар, і повідомити їх про ситуацію. Можливо, вони зможуть допомогти у вирішенні проблеми з доставкою. Якщо магазин не може допомогти, то слід звертатися безпосередньо до служби підтримки нової пошти і надавати всю необхідну інформацію про посилку та її стан. Якщо компенсація все одно не надходить, можна подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до інших відповідних організацій.

BASE (Базова) 60.33
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

13.03.2024 17:12:43 Доброго дня, нажаль, якщо ви одразу не перевірили товар це ваша вина.

BASE (Базова) 34.41
Реклама
Корнійчук Євген
Корнійчук Євген
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

13.03.2024 17:37:02 Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла то товар пошкоджено при транспортуванні. Рекомендую з питань пакування звертатися до спеціалістів компанії "Нова пошта". Направляйте претензію з детальним описом пошкодженого товару. Бажано додати фото пошкодження та фото упаковки.

BASE (Базова) 34.02
Реклама
КАРПЕНКО ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
КАРПЕНКО ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
Юрист
Україна / Сміла

i

13.03.2024 18:21:43 Якщо Ви з пошти забрали товар - повернути його не вийде! Один варіант - це лише говорити з постачальником про те щоб можна було йому повернути товар назад

BASE (Базова) 55.44
Реклама
Віталій Петрович
Віталій Петрович
Юрист
Україна / Київ

i

15.03.2024 11:03:37 Отримавши товар, розрахувавшись за нього без попереднього огляду, Ви взяли на себе всі ризики пов'язані з недоліками товару, в тому числі тими, які могли виникнути під час його доставки, а тому жодних підстав для компенсації Новою поштою немає, адже ризик знищення чи пошкодження товару, вони передали Вам, після видачі відправлення.

BASE (Базова) 23.03
Реклама
Довгалюк Роман
Довгалюк Роман
Адвокат
Україна / Житомирська область

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.