
Юридична консультація
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Була доставка по новій пошті скляного товару. Одразу на касі не перевірила посилку та забрала. Зараз нова пошта відмовляється компенсувати побитий товар . Що робити?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
13.03.2024 17:08:10 Спочатку варто звернутися до магазину, де ви придбали товар, і повідомити їх про ситуацію. Можливо, вони зможуть допомогти у вирішенні проблеми з доставкою. Якщо магазин не може допомогти, то слід звертатися безпосередньо до служби підтримки нової пошти і надавати всю необхідну інформацію про посилку та її стан. Якщо компенсація все одно не надходить, можна подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до інших відповідних організацій.
13.03.2024 17:12:43 Доброго дня, нажаль, якщо ви одразу не перевірили товар це ваша вина.
13.03.2024 17:37:02 Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла то товар пошкоджено при транспортуванні. Рекомендую з питань пакування звертатися до спеціалістів компанії "Нова пошта". Направляйте претензію з детальним описом пошкодженого товару. Бажано додати фото пошкодження та фото упаковки.
13.03.2024 18:21:43 Якщо Ви з пошти забрали товар - повернути його не вийде! Один варіант - це лише говорити з постачальником про те щоб можна було йому повернути товар назад
15.03.2024 11:03:37 Отримавши товар, розрахувавшись за нього без попереднього огляду, Ви взяли на себе всі ризики пов'язані з недоліками товару, в тому числі тими, які могли виникнути під час його доставки, а тому жодних підстав для компенсації Новою поштою немає, адже ризик знищення чи пошкодження товару, вони передали Вам, після видачі відправлення.

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470