
Компенсация за Повреждение товара при доставке
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Добрый день. Заказывала стальную ванную и другую мелкую сантехнику в Алло. Доставка новой почтой была. Во время доставки гвозди на обрешётке поцарапали ванную. Есть фото, где видно, что это повреждения именно из-за доставки( или того, кто плохо забил гвоздь в обрешётке). Кроме того накладную мне не дали и расписались за меня. Пытаюсь добиться компенсации средств за ванную от новой почты. Мне помог составить претензию юрист алло. Но пока новая почта говорит , что может возместить только 1200грн”
We wanna share the answer from our specialists:
24.10.2020 09:48:51 От Новой почты можно получить только сумму, на которую вы оценили товар. Это вероятно и есть 1200 грн

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470