
Перевод в іншу частину
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Що робити, якщо командир ігнорує мої рапорти на переведення ? Відношення з іншої частини є”
We wanna share the answer from our specialists:
01.11.2022 18:02:56 Необхідно ознайомитись з відмовами для переводу. Можливо є підстави для звернення з скаргами. За необхідності звертайтесь особисто.
01.11.2022 18:20:57 Направляйте рапорт поштою рекомендованим листом з описом-вкладенням на адресу ВЧ. Або можливо вручити рапорт під підпис, або здати в канцелярію та отримати відмітку на Вашій копії рапорту про прийняття його. Якщо щось із переліченого Ви робили і у Вас підтвердження, то письмово звертатись із заявою про повідомлення про результати розгляду.
01.11.2022 20:03:17 Питання про погодження переводу відноситься до компетенції командира. Тобто відмовити у переводі командування має право. Але варто також враховувати, яка підстава для переводу, крім наявності відношення. В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ порядку перевод здійснюється при наявності висновку ВЛК про відповідність посади до стану здоров'я. Підстави для переводу визначені в п82 Положення про проходження служби в ЗСУ
02.11.2022 11:29:45 Добрий день! Потрібно дублювати рапорт вищому командуванню с підтвердженням подання рапорту безпосередньому командиру, якщо це не працює до генерального штабу, до міністрества оброни.
03.11.2022 08:54:36 Звернутись до командира вищої ланки, якому підпорядкований той командир, що не пропускає ваші рапорти. Порядок звернення той самий — письмовий рапорт з заявою про переведення. В рапорті зазначити, що причина звернення — безпідставне ігнорування рапорту безпосереднім командиром. До рапорту додати копію відношення.
04.11.2022 21:15:18 Скаржитись на дії безпосереднього командира, як неправомірні до : - Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. - Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. - Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.
04.11.2022 21:38:28 Телефонуйте на гарячу лінію Міністерства оборони України - 0 800 500 442, це спрацює, перевірено.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470