Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Перевод в іншу частину

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 4 хвилини Кількість переглядів: 465
Рейтинг:
0
Дата публікації: 05.11.2022

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Що робити, якщо командир ігнорує мої рапорти на переведення ? Відношення з іншої частини є”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
01.11.2022 17:30:38
Можна надіслати адвокатський запит із запитанням, яка доля рапорта. Але бажано рапорт писати в двох примірниках, щоб був доказ, що ви його здали. Можна написати звернення у вищестоячий орган із запитанням, що вами написано рапорт, однак ні відмови ні погодження не отримано. Строк розгляду 30 днів, максимум 45 днів.
BASE (Базова) 34.08
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Україна / Рівненська область

i

01.11.2022 18:02:56 Необхідно ознайомитись з відмовами для переводу. Можливо є підстави для звернення з скаргами. За необхідності звертайтесь особисто.

BASE (Базова) 0
Реклама
Юрчук Світлана
Юрчук Світлана
Юрист
Україна / Івано-Франківська область

i

01.11.2022 18:20:57 Направляйте рапорт поштою рекомендованим листом з описом-вкладенням на адресу ВЧ. Або можливо вручити рапорт під підпис, або здати в канцелярію та отримати відмітку на Вашій копії рапорту про прийняття його. Якщо щось із переліченого Ви робили і у Вас підтвердження, то письмово звертатись із заявою про повідомлення про результати розгляду.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Душенко Валентина
Душенко Валентина
Юрист
Україна / Івано-Франківська область

i

01.11.2022 20:03:17 Питання про погодження переводу відноситься до компетенції командира. Тобто відмовити у переводі командування має право. Але варто також враховувати, яка підстава для переводу, крім наявності відношення. В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ порядку перевод здійснюється при наявності висновку ВЛК про відповідність посади до стану здоров'я. Підстави для переводу визначені в п82 Положення про проходження служби в ЗСУ

BASE (Базова) 0
Реклама
Бабенко Олександр Юрійович
Бабенко Олександр Юрійович
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

02.11.2022 11:29:45 Добрий день! Потрібно дублювати рапорт вищому командуванню с підтвердженням подання рапорту безпосередньому командиру, якщо це не працює до генерального штабу, до міністрества оброни.

BASE (Базова) 0
Реклама
Петров Антон
Петров Антон
Юрист
Україна / Запорізька область

i

03.11.2022 08:54:36 Звернутись до командира вищої ланки, якому підпорядкований той командир, що не пропускає ваші рапорти. Порядок звернення той самий — письмовий рапорт з заявою про переведення. В рапорті зазначити, що причина звернення — безпідставне ігнорування рапорту безпосереднім командиром. До рапорту додати копію відношення.

BASE (Базова) 28.81
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Україна / Київська область

i

04.11.2022 21:15:18 Скаржитись на дії безпосереднього командира, як неправомірні до : - Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. - Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. - Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.

BASE (Базова) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Україна / Рівненська область

i

04.11.2022 21:38:28 Телефонуйте на гарячу лінію Міністерства оборони України - 0 800 500 442, це спрацює, перевірено.

BASE (Базова) 0
Реклама
Сєргєєва Ольга
Сєргєєва Ольга
Юрист
Україна / Львівська область

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.