
Перевод в іншу частину
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Що робити, якщо командир ігнорує мої рапорти на переведення ? Відношення з іншої частини є”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
01.11.2022 18:02:56 Необхідно ознайомитись з відмовами для переводу. Можливо є підстави для звернення з скаргами. За необхідності звертайтесь особисто.
01.11.2022 18:20:57 Направляйте рапорт поштою рекомендованим листом з описом-вкладенням на адресу ВЧ. Або можливо вручити рапорт під підпис, або здати в канцелярію та отримати відмітку на Вашій копії рапорту про прийняття його. Якщо щось із переліченого Ви робили і у Вас підтвердження, то письмово звертатись із заявою про повідомлення про результати розгляду.
01.11.2022 20:03:17 Питання про погодження переводу відноситься до компетенції командира. Тобто відмовити у переводі командування має право. Але варто також враховувати, яка підстава для переводу, крім наявності відношення. В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ порядку перевод здійснюється при наявності висновку ВЛК про відповідність посади до стану здоров'я. Підстави для переводу визначені в п82 Положення про проходження служби в ЗСУ
02.11.2022 11:29:45 Добрий день! Потрібно дублювати рапорт вищому командуванню с підтвердженням подання рапорту безпосередньому командиру, якщо це не працює до генерального штабу, до міністрества оброни.
03.11.2022 08:54:36 Звернутись до командира вищої ланки, якому підпорядкований той командир, що не пропускає ваші рапорти. Порядок звернення той самий — письмовий рапорт з заявою про переведення. В рапорті зазначити, що причина звернення — безпідставне ігнорування рапорту безпосереднім командиром. До рапорту додати копію відношення.
04.11.2022 21:15:18 Скаржитись на дії безпосереднього командира, як неправомірні до : - Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. - Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. - Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.
04.11.2022 21:38:28 Телефонуйте на гарячу лінію Міністерства оборони України - 0 800 500 442, це спрацює, перевірено.

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470