Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Перевод в іншу частину

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 4 минуты Количество просмотров: 467
Рейтинг:
0
Дата публикации: 05.11.2022

Недавно нашей команде задали вопрос: “Що робити, якщо командир ігнорує мої рапорти на переведення ? Відношення з іншої частини є”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
01.11.2022 17:30:38
Можна надіслати адвокатський запит із запитанням, яка доля рапорта. Але бажано рапорт писати в двох примірниках, щоб був доказ, що ви його здали. Можна написати звернення у вищестоячий орган із запитанням, що вами написано рапорт, однак ні відмови ні погодження не отримано. Строк розгляду 30 днів, максимум 45 днів.
BASE (Базовая) 34.08
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Украина / Ровенская область

i

01.11.2022 18:02:56 Необхідно ознайомитись з відмовами для переводу. Можливо є підстави для звернення з скаргами. За необхідності звертайтесь особисто.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Юрчук Світлана
Юрчук Світлана
Юрист
Украина / Ивано-Франковская область

i

01.11.2022 18:20:57 Направляйте рапорт поштою рекомендованим листом з описом-вкладенням на адресу ВЧ. Або можливо вручити рапорт під підпис, або здати в канцелярію та отримати відмітку на Вашій копії рапорту про прийняття його. Якщо щось із переліченого Ви робили і у Вас підтвердження, то письмово звертатись із заявою про повідомлення про результати розгляду.

BASE (Базовая) 0.01
Реклама
Душенко Валентина
Душенко Валентина
Юрист
Украина / Ивано-Франковская область

i

01.11.2022 20:03:17 Питання про погодження переводу відноситься до компетенції командира. Тобто відмовити у переводі командування має право. Але варто також враховувати, яка підстава для переводу, крім наявності відношення. В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ порядку перевод здійснюється при наявності висновку ВЛК про відповідність посади до стану здоров'я. Підстави для переводу визначені в п82 Положення про проходження служби в ЗСУ

BASE (Базовая) 0
Реклама
Бабенко Олександр Юрійович
Бабенко Олександр Юрійович
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

02.11.2022 11:29:45 Добрий день! Потрібно дублювати рапорт вищому командуванню с підтвердженням подання рапорту безпосередньому командиру, якщо це не працює до генерального штабу, до міністрества оброни.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Петров Антон
Петров Антон
Юрист
Украина / Запорожская область

i

03.11.2022 08:54:36 Звернутись до командира вищої ланки, якому підпорядкований той командир, що не пропускає ваші рапорти. Порядок звернення той самий — письмовий рапорт з заявою про переведення. В рапорті зазначити, що причина звернення — безпідставне ігнорування рапорту безпосереднім командиром. До рапорту додати копію відношення.

BASE (Базовая) 28.81
Реклама
Тимошенко Олексій Ігорович
Тимошенко Олексій Ігорович
Юрист
Украина / Киевская область

i

04.11.2022 21:15:18 Скаржитись на дії безпосереднього командира, як неправомірні до : - Усна скарга на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. - Звернення на електронну пошту Міністерства оборони України: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання військовослужбовця, викладено суть скарги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника та дата. Строк розгляду – один місяць. Контролювати процес можна за номером (044) 253-11-56. - Звернення до регіональних приймалень Міноборони України.

BASE (Базовая) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Украина / Ровенская область

i

04.11.2022 21:38:28 Телефонуйте на гарячу лінію Міністерства оборони України - 0 800 500 442, це спрацює, перевірено.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Сєргєєва Ольга
Сєргєєва Ольга
Юрист
Украина / Львовская область

i

image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.