Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

подача рапортів

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 421
Rate:
0
Publication date: 25.03.2023

Recently, our team was asked a question: “вітаю! я доброволець, вже рік як в ЗСУ. на що би я не складав рапорти - їх ігнорують, що робити?”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
25.03.2023 09:30:35
Скористатися послугами адвоката, який підготує адвокатський запит до якого долучить Ваш рапорт та відправить на ВЧ.
BASE (basic) 0
advertisement
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

24.03.2023 12:32:26 п. 110 Дисципланарного статуту ЗСУ - Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод;незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. п. 111. Заява чи скарга з інших питань службової діяльності подається безпосередньому командирові (начальникові) тієї особи, дії якої він оскаржує, а в разі, якщо особи, які подають скаргу, не знають, з чиєї вини порушені їх права, заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. У такому самому порядку подаються пропозиції. Гаряча лінія МОУ 0 800 500 051

BASE (basic) 34.11
advertisement
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Attorney
Ukraine / Rivne Oblast

i

24.03.2023 12:33:38 У разі якщо командир відмовляється приймати від Вас рапорт, Ви можете надіслати цей рапорт на ім'я командира рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

BASE (basic) 0.11
advertisement
Богун Сергій
Богун Сергій
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

24.03.2023 12:35:01 Якщо не задовольняють рапорт або навіть його не приймають, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії до вищого військового командування. Також раджу подати скарги: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.

BASE (basic) 0.01
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

24.03.2023 12:58:00 Направляти укрпоштою цінним листом (з описом) на адресу в/ч

BASE (basic) 0
advertisement
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

24.03.2023 13:07:30 Якщо у Вас є підтвердження подачі рапорів - тобто підпис, дата ПІБ особи, через кого Ви подавали рапорт, то потрібно писати скаргу до вищого керівництва, якому підпорядкована Ваша військова частина, також можна писати скаргу до Міністерства Оборони

img
PREMIUM 60.04
advertisement
Borevych Mariia
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Borevych Mariia

i

24.03.2023 13:36:42 Доброго дня! Подавайте рапорт Укрпоштою цінним листом з описом вкладень на адресу військової частини. Якщо протягом 10 днів з моменту отримання рапорту В/Ч немає результату розгляду - подавайте скаргу на ВСП та Оперативного командування.

img
PREMIUM 52.56
advertisement
Baladyha Serhiy
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Baladyha Serhiy

i

24.03.2023 20:25:26 Добрый вечер вашем вопросе вам поможет разобраться военный адвокат. Но для начала вам нужно написать рапорт на увольнение. Во избежания того конфликта который возник в вашей части с вашими командирами.Что бы адвокат смог написать везде запросы и получить ответы вашей ситуации и подать в прокуратуру.

BASE (basic) 0
advertisement

i

image
It could be interesting

Similar services and articles

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.