Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

подача рапортів

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 5 хвилин Кількість переглядів: 419
Рейтинг:
0
Дата публікації: 25.03.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “вітаю! я доброволець, вже рік як в ЗСУ. на що би я не складав рапорти - їх ігнорують, що робити?”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

Найкраща відповідь
25.03.2023 09:30:35
Скористатися послугами адвоката, який підготує адвокатський запит до якого долучить Ваш рапорт та відправить на ВЧ.
BASE (Базова) 0
Реклама
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Юрист
Україна / Київ

i

24.03.2023 12:32:26 п. 110 Дисципланарного статуту ЗСУ - Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод;незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. п. 111. Заява чи скарга з інших питань службової діяльності подається безпосередньому командирові (начальникові) тієї особи, дії якої він оскаржує, а в разі, якщо особи, які подають скаргу, не знають, з чиєї вини порушені їх права, заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. У такому самому порядку подаються пропозиції. Гаряча лінія МОУ 0 800 500 051

BASE (Базова) 34.11
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Україна / Рівненська область

i

24.03.2023 12:33:38 У разі якщо командир відмовляється приймати від Вас рапорт, Ви можете надіслати цей рапорт на ім'я командира рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

BASE (Базова) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

24.03.2023 12:35:01 Якщо не задовольняють рапорт або навіть його не приймають, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії до вищого військового командування. Також раджу подати скарги: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.

BASE (Базова) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

24.03.2023 12:58:00 Направляти укрпоштою цінним листом (з описом) на адресу в/ч

BASE (Базова) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Україна / Київ

i

24.03.2023 13:07:30 Якщо у Вас є підтвердження подачі рапорів - тобто підпис, дата ПІБ особи, через кого Ви подавали рапорт, то потрібно писати скаргу до вищого керівництва, якому підпорядкована Ваша військова частина, також можна писати скаргу до Міністерства Оборони

img
PREMIUM 60.04
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

24.03.2023 13:36:42 Доброго дня! Подавайте рапорт Укрпоштою цінним листом з описом вкладень на адресу військової частини. Якщо протягом 10 днів з моменту отримання рапорту В/Ч немає результату розгляду - подавайте скаргу на ВСП та Оперативного командування.

img
PREMIUM 52.56
Реклама
Баладига Сергій
Юрист
Україна / Київ
Баладига Сергій

i

24.03.2023 20:25:26 Добрый вечер вашем вопросе вам поможет разобраться военный адвокат. Но для начала вам нужно написать рапорт на увольнение. Во избежания того конфликта который возник в вашей части с вашими командирами.Что бы адвокат смог написать везде запросы и получить ответы вашей ситуации и подать в прокуратуру.

BASE (Базова) 0
Реклама
Мельнікова - Сурма Тамара
Мельнікова - Сурма Тамара
Юрист
Україна / Київ

i

image
Може бути цікаво

Схожі послуги та статті

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.