Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

подача рапортів

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 5 минут Количество просмотров: 420
Рейтинг:
0
Дата публикации: 25.03.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “вітаю! я доброволець, вже рік як в ЗСУ. на що би я не складав рапорти - їх ігнорують, що робити?”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

Лучший ответ
25.03.2023 09:30:35
Скористатися послугами адвоката, який підготує адвокатський запит до якого долучить Ваш рапорт та відправить на ВЧ.
BASE (Базовая) 0
Реклама
Кафтан Андрій
Кафтан Андрій
Юрист
Украина / Киев

i

24.03.2023 12:32:26 п. 110 Дисципланарного статуту ЗСУ - Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод;незаконного покладення на них обов’язків або незаконного притягнення до відповідальності. п. 111. Заява чи скарга з інших питань службової діяльності подається безпосередньому командирові (начальникові) тієї особи, дії якої він оскаржує, а в разі, якщо особи, які подають скаргу, не знають, з чиєї вини порушені їх права, заява чи скарга подається в порядку підпорядкованості. У такому самому порядку подаються пропозиції. Гаряча лінія МОУ 0 800 500 051

BASE (Базовая) 34.11
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Украина / Ровенская область

i

24.03.2023 12:33:38 У разі якщо командир відмовляється приймати від Вас рапорт, Ви можете надіслати цей рапорт на ім'я командира рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

BASE (Базовая) 0.11
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

24.03.2023 12:35:01 Якщо не задовольняють рапорт або навіть його не приймають, тоді Вам потрібно оскаржувати такі дії до вищого військового командування. Також раджу подати скарги: 1. Подача скарги на гарячу лінію МОУ. 0-800-500-410; 0-800-500-442; 044-454-44-99 2. Звернення на гарячу лінію Уповноваженого ВР з прав людини. Гаряча лінія: 0800-50-17-20 (Безкоштовно) 044-299-74-08 hotline@ombudsman.gov.ua Успіхів Вам.

BASE (Базовая) 0.01
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Украина / Черниговская область

i

24.03.2023 12:58:00 Направляти укрпоштою цінним листом (з описом) на адресу в/ч

BASE (Базовая) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Украина / Киев

i

24.03.2023 13:07:30 Якщо у Вас є підтвердження подачі рапорів - тобто підпис, дата ПІБ особи, через кого Ви подавали рапорт, то потрібно писати скаргу до вищого керівництва, якому підпорядкована Ваша військова частина, також можна писати скаргу до Міністерства Оборони

img
PREMIUM 60.04
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

24.03.2023 13:36:42 Доброго дня! Подавайте рапорт Укрпоштою цінним листом з описом вкладень на адресу військової частини. Якщо протягом 10 днів з моменту отримання рапорту В/Ч немає результату розгляду - подавайте скаргу на ВСП та Оперативного командування.

img
PREMIUM 52.56
Реклама
Баладыга Сергей
Юрист
Украина / Киев
Баладыга Сергей

i

24.03.2023 20:25:26 Добрый вечер вашем вопросе вам поможет разобраться военный адвокат. Но для начала вам нужно написать рапорт на увольнение. Во избежания того конфликта который возник в вашей части с вашими командирами.Что бы адвокат смог написать везде запросы и получить ответы вашей ситуации и подать в прокуратуру.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Мельнікова - Сурма Тамара
Мельнікова - Сурма Тамара
Юрист
Украина / Киев

i

image
Может быть интересно

Похожие услуги и статьи

image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.