Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 4 minutes Total views: 8
Rate:
0
Publication date: 06.11.2024

Recently, our team was asked a question: “Купив монітор. При зовнішньому огляді дефектів не виявив. Коли запустив його до роботи, то на білому фоні побачив чорну цятку (мертві пікселі). В сервісному центрі монітор підтвердили як НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (заводський дефект в рамках допустимої норми). При поверненні запросили транспортувальну плівку (дві прямокутні плівки розміром 3*10 см.) які я викинув під час візуального огляду так як вони зіпсувалися. В поверненні товару з Дефектом в рамках "НОРМИ" відмовили.”

We wanna share the answer from our specialists:

30.10.2024 14:41:12 Якщо магазин відмовив у поверненні товару через заводський дефект, який він визначив як припустимий у рамках норми, то можна спробувати звернутися до виробника монітора або до захисту прав споживачів. Можливо, зможете домовитися про обмін або повернення коштів без транспортувальних плівок. Також можна спробувати пояснити ситуацію і домовитися з магазином про інші варіанти розв'язання проблеми.

BASE (basic) 34.73
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

30.10.2024 14:46:09 Вітаю. Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором. Звертайтесь письмово до магазину, щоб були підстави оскарження незаконних дій. Серед найпопулярніших товарів, що повертаються: • телефони, • телевізори, • монітори, • відеокарти, • інша техніка та електроніка. Якщо Вам знову відмовляють у поверненні, звертайтеся до територіального органу в сфері захисту прав споживачів зі скаргою на продавця.

img
PREMIUM 60
advertisement
Borevych Mariia
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Borevych Mariia

i

01.11.2024 19:59:24 Вітаю! Надішліть претензію до магазину з вимогою ремонту товару. Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Якщо магазин не ремонтує товар або не повертає кошти, то пишіть скаргу до Держпродспоживслужби. Потім можете звернутись до суду.

BASE (basic) 34.43
advertisement
Дерій Владислав
Дерій Владислав
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

04.11.2024 13:08:03 Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку. Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів. Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він бракований.

BASE (basic) 34.04
advertisement
Liliia Denysenкo
Liliia Denysenкo
Attorney
Ukraine / Poltava

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.