Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 4 минуты Количество просмотров: 10
Рейтинг:
0
Дата публикации: 06.11.2024

Недавно нашей команде задали вопрос: “Купив монітор. При зовнішньому огляді дефектів не виявив. Коли запустив його до роботи, то на білому фоні побачив чорну цятку (мертві пікселі). В сервісному центрі монітор підтвердили як НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (заводський дефект в рамках допустимої норми). При поверненні запросили транспортувальну плівку (дві прямокутні плівки розміром 3*10 см.) які я викинув під час візуального огляду так як вони зіпсувалися. В поверненні товару з Дефектом в рамках "НОРМИ" відмовили.”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

30.10.2024 14:41:12 Якщо магазин відмовив у поверненні товару через заводський дефект, який він визначив як припустимий у рамках норми, то можна спробувати звернутися до виробника монітора або до захисту прав споживачів. Можливо, зможете домовитися про обмін або повернення коштів без транспортувальних плівок. Також можна спробувати пояснити ситуацію і домовитися з магазином про інші варіанти розв'язання проблеми.

BASE (Базовая) 34.73
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Искусственный интеллект
Украина / Киев

i

30.10.2024 14:46:09 Вітаю. Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором. Звертайтесь письмово до магазину, щоб були підстави оскарження незаконних дій. Серед найпопулярніших товарів, що повертаються: • телефони, • телевізори, • монітори, • відеокарти, • інша техніка та електроніка. Якщо Вам знову відмовляють у поверненні, звертайтеся до територіального органу в сфері захисту прав споживачів зі скаргою на продавця.

img
PREMIUM 60
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

01.11.2024 19:59:24 Вітаю! Надішліть претензію до магазину з вимогою ремонту товару. Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Якщо магазин не ремонтує товар або не повертає кошти, то пишіть скаргу до Держпродспоживслужби. Потім можете звернутись до суду.

BASE (Базовая) 34.43
Реклама
Дерій Владислав
Дерій Владислав
Юрист
Украина / Киев

i

04.11.2024 13:08:03 Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку. Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів. Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він бракований.

BASE (Базовая) 34.04
Реклама
Лилия Денисенко
Лилия Денисенко
Адвокат
Украина / Полтава

i

image
image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.