Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 4 хвилини Кількість переглядів: 9
Рейтинг:
0
Дата публікації: 06.11.2024

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Купив монітор. При зовнішньому огляді дефектів не виявив. Коли запустив його до роботи, то на білому фоні побачив чорну цятку (мертві пікселі). В сервісному центрі монітор підтвердили як НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (заводський дефект в рамках допустимої норми). При поверненні запросили транспортувальну плівку (дві прямокутні плівки розміром 3*10 см.) які я викинув під час візуального огляду так як вони зіпсувалися. В поверненні товару з Дефектом в рамках "НОРМИ" відмовили.”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

30.10.2024 14:41:12 Якщо магазин відмовив у поверненні товару через заводський дефект, який він визначив як припустимий у рамках норми, то можна спробувати звернутися до виробника монітора або до захисту прав споживачів. Можливо, зможете домовитися про обмін або повернення коштів без транспортувальних плівок. Також можна спробувати пояснити ситуацію і домовитися з магазином про інші варіанти розв'язання проблеми.

BASE (Базова) 34.73
Реклама
GPT Chat
GPT Chat
Штучний інтелект
Україна / Київ

i

30.10.2024 14:46:09 Вітаю. Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором. Звертайтесь письмово до магазину, щоб були підстави оскарження незаконних дій. Серед найпопулярніших товарів, що повертаються: • телефони, • телевізори, • монітори, • відеокарти, • інша техніка та електроніка. Якщо Вам знову відмовляють у поверненні, звертайтеся до територіального органу в сфері захисту прав споживачів зі скаргою на продавця.

img
PREMIUM 60
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

01.11.2024 19:59:24 Вітаю! Надішліть претензію до магазину з вимогою ремонту товару. Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Якщо магазин не ремонтує товар або не повертає кошти, то пишіть скаргу до Держпродспоживслужби. Потім можете звернутись до суду.

BASE (Базова) 34.43
Реклама
Дерій Владислав Олегович
Дерій Владислав Олегович
Юрист
Україна / Київ

i

04.11.2024 13:08:03 Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку. Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів. Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він бракований.

BASE (Базова) 34.04
Реклама
Лілія Денисенко
Лілія Денисенко
Адвокат
Україна / Полтава

i

image
image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.