
Прострочена доставка їжі
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Замовила суші в одній доставці в Києві. Приїхали вони в жахливому вигляді, риба вже почорніла від часу. Доставка відмовляється повертати кошти або замінити замовлення. Що робити, як поскаржитись на них?”
We wanna share the answer from our specialists:
05.05.2023 13:11:01 В цьому випадку Вам необхідно звернутися в службу захисту прав споживачів.
05.05.2023 14:48:51 Поскаржитись можна або на їх гарячу лінію, або в Держпродспоживслужбу (захист прав споживачів).
05.05.2023 15:02:06 Доброго дня, можна написати два листа, один на керівництво закладу на компенсацію, інший на ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ із захисту прав споживачів, із детальним викладенням обставин, та прикріпити фото. Держпродспоживслужба вийде на перевірку до закладу, де Ви замовляли замовлення.
05.05.2023 16:18:46 Рекомендую звернутись до структурного підрозідлу з питань захисту прав споживачів органу місцевого самоврядування за Вашим місцем проживання зі скаргою на дії установи, яка доставила Вам їжу. Відповідно до пункту 1,5 частини 1 ст. 28 Закону України "Про захист прав споживачів" 1. Органи місцевого самоврядування з метою захисту прав споживачів мають право створювати при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, які вправі: розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів; готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.
05.05.2023 17:12:20 Якщо доставка відмовляється зробити щось з вашої проблеми, то ви можете звернутися до захисту прав споживачів. У Києві цим займається Головне територіальне управління юстиції у м. Києві. Ви можете зателефонувати на їхній гарячу лінію, де вам нададуть детальні інструкції щодо подання скарги та процедур відшкодування збитків. Також, якщо ви оплачували замовлення банківською карткою або за допомогою платіжної системи, ви можете зв'язатися з ними, щоб запитати про можливість повернення грошей. У багатьох випадках банки та платіжні системи надають захист споживачам у таких ситуаціях. Якщо вам сподобалась моя відповідь - прошу обрати її як найкращу.
08.05.2023 10:25:51 Доброго дня. Зверніться із скаргою у службу прав споживачів міської ради із відповідною заявою та підтверджуючими документами

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470