
Прострочена доставка їжі
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Замовила суші в одній доставці в Києві. Приїхали вони в жахливому вигляді, риба вже почорніла від часу. Доставка відмовляється повертати кошти або замінити замовлення. Що робити, як поскаржитись на них?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
05.05.2023 13:11:01 В цьому випадку Вам необхідно звернутися в службу захисту прав споживачів.
05.05.2023 14:48:51 Поскаржитись можна або на їх гарячу лінію, або в Держпродспоживслужбу (захист прав споживачів).
05.05.2023 15:02:06 Доброго дня, можна написати два листа, один на керівництво закладу на компенсацію, інший на ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ із захисту прав споживачів, із детальним викладенням обставин, та прикріпити фото. Держпродспоживслужба вийде на перевірку до закладу, де Ви замовляли замовлення.
05.05.2023 16:18:46 Рекомендую звернутись до структурного підрозідлу з питань захисту прав споживачів органу місцевого самоврядування за Вашим місцем проживання зі скаргою на дії установи, яка доставила Вам їжу. Відповідно до пункту 1,5 частини 1 ст. 28 Закону України "Про захист прав споживачів" 1. Органи місцевого самоврядування з метою захисту прав споживачів мають право створювати при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, які вправі: розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів; готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.
05.05.2023 17:12:20 Якщо доставка відмовляється зробити щось з вашої проблеми, то ви можете звернутися до захисту прав споживачів. У Києві цим займається Головне територіальне управління юстиції у м. Києві. Ви можете зателефонувати на їхній гарячу лінію, де вам нададуть детальні інструкції щодо подання скарги та процедур відшкодування збитків. Також, якщо ви оплачували замовлення банківською карткою або за допомогою платіжної системи, ви можете зв'язатися з ними, щоб запитати про можливість повернення грошей. У багатьох випадках банки та платіжні системи надають захист споживачам у таких ситуаціях. Якщо вам сподобалась моя відповідь - прошу обрати її як найкращу.
08.05.2023 10:25:51 Доброго дня. Зверніться із скаргою у службу прав споживачів міської ради із відповідною заявою та підтверджуючими документами

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470