
Прострочена доставка їжі
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Замовила суші в одній доставці в Києві. Приїхали вони в жахливому вигляді, риба вже почорніла від часу. Доставка відмовляється повертати кошти або замінити замовлення. Що робити, як поскаржитись на них?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
05.05.2023 13:11:01 В цьому випадку Вам необхідно звернутися в службу захисту прав споживачів.
05.05.2023 14:48:51 Поскаржитись можна або на їх гарячу лінію, або в Держпродспоживслужбу (захист прав споживачів).
05.05.2023 15:02:06 Доброго дня, можна написати два листа, один на керівництво закладу на компенсацію, інший на ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ із захисту прав споживачів, із детальним викладенням обставин, та прикріпити фото. Держпродспоживслужба вийде на перевірку до закладу, де Ви замовляли замовлення.
05.05.2023 16:18:46 Рекомендую звернутись до структурного підрозідлу з питань захисту прав споживачів органу місцевого самоврядування за Вашим місцем проживання зі скаргою на дії установи, яка доставила Вам їжу. Відповідно до пункту 1,5 частини 1 ст. 28 Закону України "Про захист прав споживачів" 1. Органи місцевого самоврядування з метою захисту прав споживачів мають право створювати при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, які вправі: розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів; готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів.
05.05.2023 17:12:20 Якщо доставка відмовляється зробити щось з вашої проблеми, то ви можете звернутися до захисту прав споживачів. У Києві цим займається Головне територіальне управління юстиції у м. Києві. Ви можете зателефонувати на їхній гарячу лінію, де вам нададуть детальні інструкції щодо подання скарги та процедур відшкодування збитків. Також, якщо ви оплачували замовлення банківською карткою або за допомогою платіжної системи, ви можете зв'язатися з ними, щоб запитати про можливість повернення грошей. У багатьох випадках банки та платіжні системи надають захист споживачам у таких ситуаціях. Якщо вам сподобалась моя відповідь - прошу обрати її як найкращу.
08.05.2023 10:25:51 Доброго дня. Зверніться із скаргою у службу прав споживачів міської ради із відповідною заявою та підтверджуючими документами

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

Від реальних користувачів
PRO консультантів
Ми перевіряємо кожного фахівця, який реєструється на нашому сервісі та гарантуємо якість послуг.
КОНСУЛЬТАНТ - це прозорий та найбільший рейтинг юристів та адвокатів створений для
того, щоб кожен міг обрати найкращого спеціаліста у потрібному місці та у потрібний
час.
Рейтинг юристів формується на основі позитивно виконаних замовлень, ваших відгуків, оцінок
та коментарів. Рейтинг неможливо купити: він формується виключно користувачами. Тому, якщо Вам
потрібні послуги, консультації або підготовка документів від кращих юристів та адвокатів
- можете впевнено довіряти нашим фахівцям!

Отримайте консультацію

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470