
Скарга
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Полковник випив. Обзивав і прикладав руки до військових, кому писати скаргу на нього”
We wanna share the answer from our specialists:
21.04.2023 14:27:22 Доброго дня! До Міністерства оборони України.
21.04.2023 14:29:44 Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод. Це передбачено ст. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ.
21.04.2023 15:36:23 Скаргу можна написати його командиру, командиру військової частини, у військову службу правопорядку, у військову прокуратуру, в ДБР.
21.04.2023 15:42:24 Пане Богдане, є декілька варіантів вирішення цього питання:1) звернення до територіального органу Державного Бюро Розслідувань з заявою про відкриття кримінального провадження за фактом побиття військових. Заявником може бути будь яка особа, але найкраще щоб це був потерпілий. Після надходження заяви слідчий ДБР впродовж 24 годин має внести відомості до ЄРДР про відкриття кримінального провадження, надати заявнику (потерпілому) відповідний витяг. 2) звернення до безпосереднього керівника кривдника; 3) скарга до органів управління Служби правопорядку; 4) усне звернення щодо протиправних дій полковника на Гарячу лінію Міністерства Оборони України. За для надання детальніших рекомендацій прошу звертатись в приватні повідомлення/за номером телефону.
21.04.2023 18:59:43 Його вищому керівництву або ДБР. Краще відразу в ДБР
22.04.2023 00:55:26 Скарги надсилайте до міністерства оборони або генерального штабу. Також, маєте змогу написати заяву до поліції
22.04.2023 11:18:38 Вищестоящий командир над полковником та ВСП.
23.04.2023 19:21:02 Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua. «Гаряча лінія» з питань військово-соціального забезпечення, соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, резервістів, військової дисципліни Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Силах України — (044) 454-44-51; «Гаряча лінія» Головного управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України: (044) 454-73-08 у робочий час; (044) 454-73-03 у неробочий час.
23.04.2023 22:18:00 Звернутися із заявою до Державного бюро розслідувань детально описавши ситуацію і бажано мати свідків
23.04.2023 23:11:24 Перший спосіб – адміністративний. Він заключається в тому, що у разі неправомірних дій командира військової частини можна написати письмову скаргу на такі дії. Скарга в обов’язковому порядку повинна бути зареєстрована. Копію скарги з відміткою про реєстрацію такої скарги військовослужбовець може залишити в себе. Така скарга повинна бути обов’язково розглянута та відповідь на неї повинна бути надана також в письмовому вигляді. Ще до адміністративного порядку оскарження можна віднести також усну скаргу, яку можна залишити під час особистого прийому громадян командиром частини. Суб’єктом оскарження може бути як військовослужбовець так і члени його сім’ї. Важливо у скарзі деталізувати суть проблемного питання та неправомірних дій, які стали предметом оскарження. Другий спосіб – судовий. Даний спосіб більше підійде для оскарження якщо адміністративний порядок оскарження не дав результатів або потрібно оскаржити акт індивідуальної дії
26.04.2023 10:10:29 Вітаю. Терміново подавайте відповідну заяву до військової прокуратури. Тут детальна інформація: https://vppnr.gp.gov.ua/ua/contact.html
26.04.2023 15:34:53 Скаргу можна зафіксувати на гарячу лінію МОУ
27.04.2023 20:34:50 Скарга на Міністерство оборони України для життя заходів відповідного реагування.

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470