Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Скарга

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 6 minutes Total views: 833
Rate:
0
Publication date: 28.04.2023

Recently, our team was asked a question: “Полковник випив. Обзивав і прикладав руки до військових, кому писати скаргу на нього”

We wanna share the answer from our specialists:

21.04.2023 14:27:22 Доброго дня! До Міністерства оборони України.

BASE (basic) 55.08
advertisement
Левченко Владислав
Левченко Владислав
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

21.04.2023 14:29:44 Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод. Це передбачено ст. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ.

BASE (basic) 0.05
advertisement
Богун Сергій
Богун Сергій
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

21.04.2023 15:36:23 Скаргу можна написати його командиру, командиру військової частини, у військову службу правопорядку, у військову прокуратуру, в ДБР.

BASE (basic) 0
advertisement
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

21.04.2023 15:42:24 Пане Богдане, є декілька варіантів вирішення цього питання:1) звернення до територіального органу Державного Бюро Розслідувань з заявою про відкриття кримінального провадження за фактом побиття військових. Заявником може бути будь яка особа, але найкраще щоб це був потерпілий. Після надходження заяви слідчий ДБР впродовж 24 годин має внести відомості до ЄРДР про відкриття кримінального провадження, надати заявнику (потерпілому) відповідний витяг. 2) звернення до безпосереднього керівника кривдника; 3) скарга до органів управління Служби правопорядку; 4) усне звернення щодо протиправних дій полковника на Гарячу лінію Міністерства Оборони України. За для надання детальніших рекомендацій прошу звертатись в приватні повідомлення/за номером телефону.

BASE (basic) 0
advertisement
Циган Петро
Циган Петро
Lawyer
Ukraine / Lviv Oblast

i

21.04.2023 18:59:43 Його вищому керівництву або ДБР. Краще відразу в ДБР

BASE (basic) 34.08
advertisement
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Attorney
Ukraine / Rivne Oblast

i

22.04.2023 00:55:26 Скарги надсилайте до міністерства оборони або генерального штабу. Також, маєте змогу написати заяву до поліції

img
PREMIUM 35.74
advertisement
Tomakh Kyrylo
Lawyer
Ukraine / Kharkiv Oblast
Tomakh Kyrylo

i

22.04.2023 11:18:38 Вищестоящий командир над полковником та ВСП.

BASE (basic) 0
advertisement
Лісова Наталя
Лісова Наталя
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

23.04.2023 19:21:02 Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua. «Гаряча лінія» з питань військово-соціального забезпечення, соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, резервістів, військової дисципліни Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Силах України — (044) 454-44-51; «Гаряча лінія» Головного управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України: (044) 454-73-08 у робочий час; (044) 454-73-03 у неробочий час.

BASE (basic) 0.03
advertisement

i

23.04.2023 22:18:00 Звернутися із заявою до Державного бюро розслідувань детально описавши ситуацію і бажано мати свідків

img
PREMIUM 60.03
advertisement
Borevych Mariia
Lawyer
Ukraine / Kyiv
Borevych Mariia

i

23.04.2023 23:11:24 Перший спосіб – адміністративний. Він заключається в тому, що у разі неправомірних дій командира військової частини можна написати письмову скаргу на такі дії. Скарга в обов’язковому порядку повинна бути зареєстрована. Копію скарги з відміткою про реєстрацію такої скарги військовослужбовець може залишити в себе. Така скарга повинна бути обов’язково розглянута та відповідь на неї повинна бути надана також в письмовому вигляді. Ще до адміністративного порядку оскарження можна віднести також усну скаргу, яку можна залишити під час особистого прийому громадян командиром частини. Суб’єктом оскарження може бути як військовослужбовець так і члени його сім’ї. Важливо у скарзі деталізувати суть проблемного питання та неправомірних дій, які стали предметом оскарження. Другий спосіб – судовий. Даний спосіб більше підійде для оскарження якщо адміністративний порядок оскарження не дав результатів або потрібно оскаржити акт індивідуальної дії

BASE (basic) 0
advertisement
Масленніков Сергій
Масленніков Сергій
Lawyer
Ukraine / Dnipropetrovsk Oblast

i

26.04.2023 10:10:29 Вітаю. Терміново подавайте відповідну заяву до військової прокуратури. Тут детальна інформація: https://vppnr.gp.gov.ua/ua/contact.html

BASE (basic) 0
advertisement
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Lawyer
Ukraine / Chernihiv Oblast

i

26.04.2023 15:34:53 Скаргу можна зафіксувати на гарячу лінію МОУ

BASE (basic) 0
advertisement
Зізда Світлана
Зізда Світлана
Lawyer
Ukraine / Zakarpattia Oblast

i

27.04.2023 20:34:50 Скарга на Міністерство оборони України для життя заходів відповідного реагування.

BASE (basic) 0
advertisement
Лукашенко Алла
Лукашенко Алла
Lawyer
Ukraine / Poltava Oblast

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.