Консультант

Юридичні консультації 24/7

Відкрити
image

Скарга

Вітаю 👋

Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

image
image
Час прочитання: 6 хвилин Кількість переглядів: 834
Рейтинг:
0
Дата публікації: 28.04.2023

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Полковник випив. Обзивав і прикладав руки до військових, кому писати скаргу на нього”

Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:

21.04.2023 14:27:22 Доброго дня! До Міністерства оборони України.

BASE (Базова) 55.08
Реклама
Левченко Владислав
Левченко Владислав
Юрист
Україна / Київ

i

21.04.2023 14:29:44 Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод. Це передбачено ст. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ.

BASE (Базова) 0.05
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

21.04.2023 15:36:23 Скаргу можна написати його командиру, командиру військової частини, у військову службу правопорядку, у військову прокуратуру, в ДБР.

BASE (Базова) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Україна / Київ

i

21.04.2023 15:42:24 Пане Богдане, є декілька варіантів вирішення цього питання:1) звернення до територіального органу Державного Бюро Розслідувань з заявою про відкриття кримінального провадження за фактом побиття військових. Заявником може бути будь яка особа, але найкраще щоб це був потерпілий. Після надходження заяви слідчий ДБР впродовж 24 годин має внести відомості до ЄРДР про відкриття кримінального провадження, надати заявнику (потерпілому) відповідний витяг. 2) звернення до безпосереднього керівника кривдника; 3) скарга до органів управління Служби правопорядку; 4) усне звернення щодо протиправних дій полковника на Гарячу лінію Міністерства Оборони України. За для надання детальніших рекомендацій прошу звертатись в приватні повідомлення/за номером телефону.

BASE (Базова) 0
Реклама
Циган Петро
Циган Петро
Юрист
Україна / Львівська область

i

21.04.2023 18:59:43 Його вищому керівництву або ДБР. Краще відразу в ДБР

BASE (Базова) 34.08
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Україна / Рівненська область

i

22.04.2023 00:55:26 Скарги надсилайте до міністерства оборони або генерального штабу. Також, маєте змогу написати заяву до поліції

img
PREMIUM 35.74
Реклама
Томах Кирило
Юрист
Україна / Харківська область
Томах Кирило

i

22.04.2023 11:18:38 Вищестоящий командир над полковником та ВСП.

BASE (Базова) 0
Реклама
Лісова Наталя
Лісова Наталя
Юрист
Україна / Київ

i

23.04.2023 19:21:02 Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua. «Гаряча лінія» з питань військово-соціального забезпечення, соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, резервістів, військової дисципліни Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Силах України — (044) 454-44-51; «Гаряча лінія» Головного управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України: (044) 454-73-08 у робочий час; (044) 454-73-03 у неробочий час.

BASE (Базова) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Україна / Рівненська область

i

23.04.2023 22:18:00 Звернутися із заявою до Державного бюро розслідувань детально описавши ситуацію і бажано мати свідків

img
PREMIUM 60.03
Реклама
Боревич Марія
Юрист
Україна / Київ
Боревич Марія

i

23.04.2023 23:11:24 Перший спосіб – адміністративний. Він заключається в тому, що у разі неправомірних дій командира військової частини можна написати письмову скаргу на такі дії. Скарга в обов’язковому порядку повинна бути зареєстрована. Копію скарги з відміткою про реєстрацію такої скарги військовослужбовець може залишити в себе. Така скарга повинна бути обов’язково розглянута та відповідь на неї повинна бути надана також в письмовому вигляді. Ще до адміністративного порядку оскарження можна віднести також усну скаргу, яку можна залишити під час особистого прийому громадян командиром частини. Суб’єктом оскарження може бути як військовослужбовець так і члени його сім’ї. Важливо у скарзі деталізувати суть проблемного питання та неправомірних дій, які стали предметом оскарження. Другий спосіб – судовий. Даний спосіб більше підійде для оскарження якщо адміністративний порядок оскарження не дав результатів або потрібно оскаржити акт індивідуальної дії

BASE (Базова) 0
Реклама
Масленніков Сергій
Масленніков Сергій
Юрист
Україна / Дніпропетровська область

i

26.04.2023 10:10:29 Вітаю. Терміново подавайте відповідну заяву до військової прокуратури. Тут детальна інформація: https://vppnr.gp.gov.ua/ua/contact.html

BASE (Базова) 0
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Україна / Чернігівська область

i

26.04.2023 15:34:53 Скаргу можна зафіксувати на гарячу лінію МОУ

BASE (Базова) 0
Реклама
Зізда Світлана
Зізда Світлана
Юрист
Україна / Закарпатська область

i

27.04.2023 20:34:50 Скарга на Міністерство оборони України для життя заходів відповідного реагування.

BASE (Базова) 0
Реклама
Лукашенко Алла
Лукашенко Алла
Юрист
Україна / Полтавська область

i

image
отримати послугу

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ

Безпечна угода

Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.

У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.

Ваші кошти в надійних руках!

image
Адміністрація порталу

Файли cookie та конфіденційність

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації контенту та аналізу веб-трафіку.