
Скарга
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Полковник випив. Обзивав і прикладав руки до військових, кому писати скаргу на нього”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
21.04.2023 14:27:22 Доброго дня! До Міністерства оборони України.
21.04.2023 14:29:44 Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод. Це передбачено ст. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ.
21.04.2023 15:36:23 Скаргу можна написати його командиру, командиру військової частини, у військову службу правопорядку, у військову прокуратуру, в ДБР.
21.04.2023 15:42:24 Пане Богдане, є декілька варіантів вирішення цього питання:1) звернення до територіального органу Державного Бюро Розслідувань з заявою про відкриття кримінального провадження за фактом побиття військових. Заявником може бути будь яка особа, але найкраще щоб це був потерпілий. Після надходження заяви слідчий ДБР впродовж 24 годин має внести відомості до ЄРДР про відкриття кримінального провадження, надати заявнику (потерпілому) відповідний витяг. 2) звернення до безпосереднього керівника кривдника; 3) скарга до органів управління Служби правопорядку; 4) усне звернення щодо протиправних дій полковника на Гарячу лінію Міністерства Оборони України. За для надання детальніших рекомендацій прошу звертатись в приватні повідомлення/за номером телефону.
21.04.2023 18:59:43 Його вищому керівництву або ДБР. Краще відразу в ДБР
22.04.2023 00:55:26 Скарги надсилайте до міністерства оборони або генерального штабу. Також, маєте змогу написати заяву до поліції
22.04.2023 11:18:38 Вищестоящий командир над полковником та ВСП.
23.04.2023 19:21:02 Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua. «Гаряча лінія» з питань військово-соціального забезпечення, соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, резервістів, військової дисципліни Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Силах України — (044) 454-44-51; «Гаряча лінія» Головного управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України: (044) 454-73-08 у робочий час; (044) 454-73-03 у неробочий час.
23.04.2023 22:18:00 Звернутися із заявою до Державного бюро розслідувань детально описавши ситуацію і бажано мати свідків
23.04.2023 23:11:24 Перший спосіб – адміністративний. Він заключається в тому, що у разі неправомірних дій командира військової частини можна написати письмову скаргу на такі дії. Скарга в обов’язковому порядку повинна бути зареєстрована. Копію скарги з відміткою про реєстрацію такої скарги військовослужбовець може залишити в себе. Така скарга повинна бути обов’язково розглянута та відповідь на неї повинна бути надана також в письмовому вигляді. Ще до адміністративного порядку оскарження можна віднести також усну скаргу, яку можна залишити під час особистого прийому громадян командиром частини. Суб’єктом оскарження може бути як військовослужбовець так і члени його сім’ї. Важливо у скарзі деталізувати суть проблемного питання та неправомірних дій, які стали предметом оскарження. Другий спосіб – судовий. Даний спосіб більше підійде для оскарження якщо адміністративний порядок оскарження не дав результатів або потрібно оскаржити акт індивідуальної дії
26.04.2023 10:10:29 Вітаю. Терміново подавайте відповідну заяву до військової прокуратури. Тут детальна інформація: https://vppnr.gp.gov.ua/ua/contact.html
26.04.2023 15:34:53 Скаргу можна зафіксувати на гарячу лінію МОУ
27.04.2023 20:34:50 Скарга на Міністерство оборони України для життя заходів відповідного реагування.

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470