Консультант

Юридические консультации 24/7

Открыть
image

Скарга

Приветствую 👋

Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

image
image
Время прочтения: 6 минут Количество просмотров: 832
Рейтинг:
0
Дата публикации: 28.04.2023

Недавно нашей команде задали вопрос: “Полковник випив. Обзивав і прикладав руки до військових, кому писати скаргу на нього”

Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:

21.04.2023 14:27:22 Доброго дня! До Міністерства оборони України.

BASE (Базовая) 55.08
Реклама
Левченко Владислав
Левченко Владислав
Юрист
Украина / Киев

i

21.04.2023 14:29:44 Усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод. Це передбачено ст. 110 Дисциплінарного статуту ЗСУ.

BASE (Базовая) 0.05
Реклама
Богун Сергій
Богун Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

21.04.2023 15:36:23 Скаргу можна написати його командиру, командиру військової частини, у військову службу правопорядку, у військову прокуратуру, в ДБР.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Кирилюк Сергій
Кирилюк Сергій
Юрист
Украина / Киев

i

21.04.2023 15:42:24 Пане Богдане, є декілька варіантів вирішення цього питання:1) звернення до територіального органу Державного Бюро Розслідувань з заявою про відкриття кримінального провадження за фактом побиття військових. Заявником може бути будь яка особа, але найкраще щоб це був потерпілий. Після надходження заяви слідчий ДБР впродовж 24 годин має внести відомості до ЄРДР про відкриття кримінального провадження, надати заявнику (потерпілому) відповідний витяг. 2) звернення до безпосереднього керівника кривдника; 3) скарга до органів управління Служби правопорядку; 4) усне звернення щодо протиправних дій полковника на Гарячу лінію Міністерства Оборони України. За для надання детальніших рекомендацій прошу звертатись в приватні повідомлення/за номером телефону.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Циган Петро
Циган Петро
Юрист
Украина / Львовская область

i

21.04.2023 18:59:43 Його вищому керівництву або ДБР. Краще відразу в ДБР

BASE (Базовая) 34.08
Реклама
Мамай Ірина
Мамай Ірина
Адвокат
Украина / Ровенская область

i

22.04.2023 00:55:26 Скарги надсилайте до міністерства оборони або генерального штабу. Також, маєте змогу написати заяву до поліції

img
PREMIUM 35.74
Реклама
Томах Кирилл
Юрист
Украина / Харьковская область
Томах Кирилл

i

22.04.2023 11:18:38 Вищестоящий командир над полковником та ВСП.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Лісова Наталя
Лісова Наталя
Юрист
Украина / Киев

i

23.04.2023 19:21:02 Міністерство оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України за посиланням http://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html; Call-центр Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян, що надходять до Генерального штабу ЗС України. Номер багатоканального зв'язку — 0800500410, до якого входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України. Графік роботи Call-центру Генерального штабу Збройних Сил України — цілодобово, щоденно. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua. «Гаряча лінія» з питань військово-соціального забезпечення, соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, резервістів, військової дисципліни Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Силах України — (044) 454-44-51; «Гаряча лінія» Головного управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України: (044) 454-73-08 у робочий час; (044) 454-73-03 у неробочий час.

BASE (Базовая) 0.03
Реклама
Пуха Наталія Станіславівна
Пуха Наталія Станіславівна
Юрист
Украина / Ровенская область

i

23.04.2023 22:18:00 Звернутися із заявою до Державного бюро розслідувань детально описавши ситуацію і бажано мати свідків

img
PREMIUM 60.03
Реклама
Боревич Мария
Юрист
Украина / Киев
Боревич Мария

i

23.04.2023 23:11:24 Перший спосіб – адміністративний. Він заключається в тому, що у разі неправомірних дій командира військової частини можна написати письмову скаргу на такі дії. Скарга в обов’язковому порядку повинна бути зареєстрована. Копію скарги з відміткою про реєстрацію такої скарги військовослужбовець може залишити в себе. Така скарга повинна бути обов’язково розглянута та відповідь на неї повинна бути надана також в письмовому вигляді. Ще до адміністративного порядку оскарження можна віднести також усну скаргу, яку можна залишити під час особистого прийому громадян командиром частини. Суб’єктом оскарження може бути як військовослужбовець так і члени його сім’ї. Важливо у скарзі деталізувати суть проблемного питання та неправомірних дій, які стали предметом оскарження. Другий спосіб – судовий. Даний спосіб більше підійде для оскарження якщо адміністративний порядок оскарження не дав результатів або потрібно оскаржити акт індивідуальної дії

BASE (Базовая) 0
Реклама
Масленніков Сергій
Масленніков Сергій
Юрист
Украина / Днепропетровская область

i

26.04.2023 10:10:29 Вітаю. Терміново подавайте відповідну заяву до військової прокуратури. Тут детальна інформація: https://vppnr.gp.gov.ua/ua/contact.html

BASE (Базовая) 0
Реклама
Кирда Вячеслав Володимирович
Кирда Вячеслав Володимирович
Юрист
Украина / Черниговская область

i

26.04.2023 15:34:53 Скаргу можна зафіксувати на гарячу лінію МОУ

BASE (Базовая) 0
Реклама
Зізда Світлана
Зізда Світлана
Юрист
Украина / Закарпатская область

i

27.04.2023 20:34:50 Скарга на Міністерство оборони України для життя заходів відповідного реагування.

BASE (Базовая) 0
Реклама
Лукашенко Алла
Лукашенко Алла
Юрист
Украина / Полтавская область

i

image
получить услугу

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ

Безопасная сделка

Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.

В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.

Ваши деньги в надежных руках!

image
Администрация портала

Файлы cookie и конфиденциальность

Мы используем собственные и сторонние файлы cookie, чтобы персонализации контента и анализа веб-трафика.