
Скарга на роботодавця
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Працював на автосервісі, було все добре перші три місяці, потім керівник почав до мене поводитись зверхньо, затримував зарплату (працював не офіційно) і робив так щоб моя робота була нестерпною в плані того що міняв мені постійно графік і майже не давав вихідні
Як можна вплинути на це? Які кроки робити?”
We wanna share the answer from our specialists:
10.03.2023 14:03:23 В Вашому випадку найкращим способом є подання скарги до Державної служби з питань праці. Перед поданням скарги можете про це сказати роботодавцю. Якщо він розумний - своє відношення до Вас змінить. Крім того, відповідно до ст. 232 КЗпП безпосередньо в районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судах розглядаються спори працівників про оформлення трудових відносин у разі виконання ними роботи без укладення трудового договору та встановлення періоду такої роботи. Якщо ви вважаєте свої права порушеними, для їх поновлення Ви маєте право звернутися до суду.
10.03.2023 14:05:15 Доброго дня. Скарга на роботодавця з питань порушення законодавства про працю спрямовується до територіального управління Держпраці. Анонімні звернення не розглядаються, тож скарга має бути підписана, зазначено ПІБ та адреса скаржника. Скаргу можна подати особисто, відправити поштою або на електронну адресу управління. За результатами скарги органи Держпраці мають право провести позапланову перевірку та притягнути порушника до відповідальності. Дякую.
10.03.2023 14:11:02 Можна подати скаргу в Держпраці щодо неоформлення трудових відносин. По іншому - ніяк, оскільки юридично керівник Вам нічого не винен, все було домовлено на словах і мало бути на довірі.
10.03.2023 14:58:26 Якщо Ви працюєте не офіційно то ніяк...
10.03.2023 15:12:48 Зателефонувати в держпраці та повідомити

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470