
Скарга на роботодавця
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Працював на автосервісі, було все добре перші три місяці, потім керівник почав до мене поводитись зверхньо, затримував зарплату (працював не офіційно) і робив так щоб моя робота була нестерпною в плані того що міняв мені постійно графік і майже не давав вихідні
Як можна вплинути на це? Які кроки робити?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
10.03.2023 14:03:23 В Вашому випадку найкращим способом є подання скарги до Державної служби з питань праці. Перед поданням скарги можете про це сказати роботодавцю. Якщо він розумний - своє відношення до Вас змінить. Крім того, відповідно до ст. 232 КЗпП безпосередньо в районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судах розглядаються спори працівників про оформлення трудових відносин у разі виконання ними роботи без укладення трудового договору та встановлення періоду такої роботи. Якщо ви вважаєте свої права порушеними, для їх поновлення Ви маєте право звернутися до суду.
10.03.2023 14:05:15 Доброго дня. Скарга на роботодавця з питань порушення законодавства про працю спрямовується до територіального управління Держпраці. Анонімні звернення не розглядаються, тож скарга має бути підписана, зазначено ПІБ та адреса скаржника. Скаргу можна подати особисто, відправити поштою або на електронну адресу управління. За результатами скарги органи Держпраці мають право провести позапланову перевірку та притягнути порушника до відповідальності. Дякую.
10.03.2023 14:11:02 Можна подати скаргу в Держпраці щодо неоформлення трудових відносин. По іншому - ніяк, оскільки юридично керівник Вам нічого не винен, все було домовлено на словах і мало бути на довірі.
10.03.2023 14:58:26 Якщо Ви працюєте не офіційно то ніяк...
10.03.2023 15:12:48 Зателефонувати в держпраці та повідомити

В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470