
Скарга на роботодавця
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Працював на автосервісі, було все добре перші три місяці, потім керівник почав до мене поводитись зверхньо, затримував зарплату (працював не офіційно) і робив так щоб моя робота була нестерпною в плані того що міняв мені постійно графік і майже не давав вихідні
Як можна вплинути на це? Які кроки робити?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
10.03.2023 14:03:23 В Вашому випадку найкращим способом є подання скарги до Державної служби з питань праці. Перед поданням скарги можете про це сказати роботодавцю. Якщо він розумний - своє відношення до Вас змінить. Крім того, відповідно до ст. 232 КЗпП безпосередньо в районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судах розглядаються спори працівників про оформлення трудових відносин у разі виконання ними роботи без укладення трудового договору та встановлення періоду такої роботи. Якщо ви вважаєте свої права порушеними, для їх поновлення Ви маєте право звернутися до суду.
10.03.2023 14:05:15 Доброго дня. Скарга на роботодавця з питань порушення законодавства про працю спрямовується до територіального управління Держпраці. Анонімні звернення не розглядаються, тож скарга має бути підписана, зазначено ПІБ та адреса скаржника. Скаргу можна подати особисто, відправити поштою або на електронну адресу управління. За результатами скарги органи Держпраці мають право провести позапланову перевірку та притягнути порушника до відповідальності. Дякую.
10.03.2023 14:11:02 Можна подати скаргу в Держпраці щодо неоформлення трудових відносин. По іншому - ніяк, оскільки юридично керівник Вам нічого не винен, все було домовлено на словах і мало бути на довірі.
10.03.2023 14:58:26 Якщо Ви працюєте не офіційно то ніяк...
10.03.2023 15:12:48 Зателефонувати в держпраці та повідомити

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470