
Стосовно виплати за загиблого
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Доброго дня, в моїй сім’ї є загиблий. Загинув 24.05.22, документи подали на виплату 23.07 відповіді ніякої немає. Куди заертатись, що робити?”
We wanna share the answer from our specialists:
24.11.2022 16:03:58 Звертатися до ВЧ, воєнкомату місцевого та обласного, можливу ви знаходитеся у черзі на виплати, або треба доопрацювати заяву.
24.11.2022 17:45:54 Заява розглядається Департаментом соціального та гуманітарного забезпечення Міноборони. Можна написати запит в цей департамент та ТЦК за місцем проживання. Нехай повідомляють - будь-яке звернення громадян потребує відповіді. Відділ реалізації соціальних гарантій (044) 271-12-72 (сюди можна зателефонувати) Телефон для довідок: (044) 271-12-89 E-mail: admou@post.mil.gov.ua (онлайн лист)
24.11.2022 19:55:55 Добрий день необхідно звертатись у військомат .
25.11.2022 08:33:01 Доброго ранку. Ви не турбуйтесь, ця процедура дуже довга та тривала. У разі схвального рішення документи, розглянуті Комісією, має затвердити міністр оборони України. Лише після цього кошти для виплати компенсації у розмірі 15 млн гривень перерахують на рахунок Командування Сухопутних військ ЗСУ, а уже звідти на рахунки членів сім'ї загиблого через обласні ТЦК СП.Дякую.
25.11.2022 15:15:56 Вітаю. Звернутися до командира військової частини з проханням надати: витяг з наказу про виключення загиблого зі списку особового складу військової частини; документ, що свідчить про причини та обставини загибелі військового; витяг з особової справи про склад сім'ї військовослужбовця. Усі копії завіряють у ТЦК СП, який приймає документи для виплати одноразової допомоги, після чого у 15-денний термін їх направляють до Департаменту соцзабезпечення Міноборони. Спеціальна Комісія з розгляду питань, пов'язаних із призначенням і виплатою одноразової допомоги, отримавши документи, має протягом 30 днів ухвалити рішення про призначення компенсації або про відмову у виплаті.
26.11.2022 21:03:51 Доброго дня. Першочергово необхідно подивитись, які документи були направлені для отримання відповіді. Пересвідчитись, що вони відповідають вимогам закону. Невідповідні закону документи можуть бути причиною відмови у виплаті. В наступну чергу, якщо документи будуть в порядку, подати письмовий запит про стан розгляду поданих документів. Наступні кроки планувати після отримання відповіді на запит. Правову допомогу по подальшому з'ясуванню вашого питання можна замовити на цьому сайті, обравши послугу "Правовий аналіз ситуації".

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

From Real Users
PRO consultants
All consultants
We verify each specialist who signs up for our service and ensure the high quality of our services.
CONSULTANT - is a clear and largest ranking of lawyers and attorneys
so that everyone can choose the best specialist in the right place and at the right time.
The rating of lawyers is formed on the basis of positively completed orders, your feedback, ratings
and comments. The rating cannot be bought: it is formed exclusively by users. TTherefore, if you
need services, advice or preparation of documents from the best lawyers and attorneys
- you can confidently trust our specialists!

Contact us for a free consultation

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470