
Стосовно виплати за загиблого
Вітаю 👋
Мене звати Олександр, я Ваш персональний менеджер. Давайте я Вам допоможу?

Нещодавно нашій команді поставили запитання: “Доброго дня, в моїй сім’ї є загиблий. Загинув 24.05.22, документи подали на виплату 23.07 відповіді ніякої немає. Куди заертатись, що робити?”
Ми хочемо поділитися відповідями наших фахівців:
24.11.2022 16:03:58 Звертатися до ВЧ, воєнкомату місцевого та обласного, можливу ви знаходитеся у черзі на виплати, або треба доопрацювати заяву.
24.11.2022 17:45:54 Заява розглядається Департаментом соціального та гуманітарного забезпечення Міноборони. Можна написати запит в цей департамент та ТЦК за місцем проживання. Нехай повідомляють - будь-яке звернення громадян потребує відповіді. Відділ реалізації соціальних гарантій (044) 271-12-72 (сюди можна зателефонувати) Телефон для довідок: (044) 271-12-89 E-mail: admou@post.mil.gov.ua (онлайн лист)
24.11.2022 19:55:55 Добрий день необхідно звертатись у військомат .
25.11.2022 08:33:01 Доброго ранку. Ви не турбуйтесь, ця процедура дуже довга та тривала. У разі схвального рішення документи, розглянуті Комісією, має затвердити міністр оборони України. Лише після цього кошти для виплати компенсації у розмірі 15 млн гривень перерахують на рахунок Командування Сухопутних військ ЗСУ, а уже звідти на рахунки членів сім'ї загиблого через обласні ТЦК СП.Дякую.
25.11.2022 15:15:56 Вітаю. Звернутися до командира військової частини з проханням надати: витяг з наказу про виключення загиблого зі списку особового складу військової частини; документ, що свідчить про причини та обставини загибелі військового; витяг з особової справи про склад сім'ї військовослужбовця. Усі копії завіряють у ТЦК СП, який приймає документи для виплати одноразової допомоги, після чого у 15-денний термін їх направляють до Департаменту соцзабезпечення Міноборони. Спеціальна Комісія з розгляду питань, пов'язаних із призначенням і виплатою одноразової допомоги, отримавши документи, має протягом 30 днів ухвалити рішення про призначення компенсації або про відмову у виплаті.
26.11.2022 21:03:51 Доброго дня. Першочергово необхідно подивитись, які документи були направлені для отримання відповіді. Пересвідчитись, що вони відповідають вимогам закону. Невідповідні закону документи можуть бути причиною відмови у виплаті. В наступну чергу, якщо документи будуть в порядку, подати письмовий запит про стан розгляду поданих документів. Наступні кроки планувати після отримання відповіді на запит. Правову допомогу по подальшому з'ясуванню вашого питання можна замовити на цьому сайті, обравши послугу "Правовий аналіз ситуації".

Схожі послуги та статті

В мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ
Ви як Замовник позбавляєтесь від усіх фінансових ризиків при співпраці з Виконавцями, адже сума оплати резервується нашим сервісом та виплачується Виконавцю лише отримавши підтвердження від Вас про завершення етапу.
У разі ненадання послуги кошти повертаються Вам. Сервіс бере на себе усі фінансові ризики та виступає гарантом та хранителем коштів, а у разі виникнення розбіжностей між сторонами - незалежним Арбітром.
Ваші кошти в надійних руках!

- Адреса Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Пошта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470