
Стосовно виплати за загиблого
Приветствую 👋
Меня зовут Александр, я Ваш персональный менеджер. Давайте я Вам помогу?

Недавно нашей команде задали вопрос: “Доброго дня, в моїй сім’ї є загиблий. Загинув 24.05.22, документи подали на виплату 23.07 відповіді ніякої немає. Куди заертатись, що робити?”
Мы хотим поделиться ответами наших специалистов:
24.11.2022 16:03:58 Звертатися до ВЧ, воєнкомату місцевого та обласного, можливу ви знаходитеся у черзі на виплати, або треба доопрацювати заяву.
24.11.2022 17:45:54 Заява розглядається Департаментом соціального та гуманітарного забезпечення Міноборони. Можна написати запит в цей департамент та ТЦК за місцем проживання. Нехай повідомляють - будь-яке звернення громадян потребує відповіді. Відділ реалізації соціальних гарантій (044) 271-12-72 (сюди можна зателефонувати) Телефон для довідок: (044) 271-12-89 E-mail: admou@post.mil.gov.ua (онлайн лист)
24.11.2022 19:55:55 Добрий день необхідно звертатись у військомат .
25.11.2022 08:33:01 Доброго ранку. Ви не турбуйтесь, ця процедура дуже довга та тривала. У разі схвального рішення документи, розглянуті Комісією, має затвердити міністр оборони України. Лише після цього кошти для виплати компенсації у розмірі 15 млн гривень перерахують на рахунок Командування Сухопутних військ ЗСУ, а уже звідти на рахунки членів сім'ї загиблого через обласні ТЦК СП.Дякую.
25.11.2022 15:15:56 Вітаю. Звернутися до командира військової частини з проханням надати: витяг з наказу про виключення загиблого зі списку особового складу військової частини; документ, що свідчить про причини та обставини загибелі військового; витяг з особової справи про склад сім'ї військовослужбовця. Усі копії завіряють у ТЦК СП, який приймає документи для виплати одноразової допомоги, після чого у 15-денний термін їх направляють до Департаменту соцзабезпечення Міноборони. Спеціальна Комісія з розгляду питань, пов'язаних із призначенням і виплатою одноразової допомоги, отримавши документи, має протягом 30 днів ухвалити рішення про призначення компенсації або про відмову у виплаті.
26.11.2022 21:03:51 Доброго дня. Першочергово необхідно подивитись, які документи були направлені для отримання відповіді. Пересвідчитись, що вони відповідають вимогам закону. Невідповідні закону документи можуть бути причиною відмови у виплаті. В наступну чергу, якщо документи будуть в порядку, подати письмовий запит про стан розгляду поданих документів. Наступні кроки планувати після отримання відповіді на запит. Правову допомогу по подальшому з'ясуванню вашого питання можна замовити на цьому сайті, обравши послугу "Правовий аналіз ситуації".


В мобильном приложении КОНСУЛЬТАНТ
Вы как Заказчик избавляетесь от всех финансовых рисков при сотрудничестве с Исполнителями, так как сумма оплаты резервируется нашим сервисом и выплачивается Исполнителю только после получения от Вас подтверждения о завершении этапа.
В случае непредоставления услуги средства возвращаются Вам. Сервис берет на себя все финансовые риски и выступает гарантом и хранителем средств, а в случае возникновения разногласий между сторонами - независимым Арбитром.
Ваши деньги в надежных руках!

От реальных пользователей
PRO консультантов
Все консультанты
Мы проверяем каждого специалиста, который регистрируется на нашем сервисе и гарантируем качество услуг.
КОНСУЛЬТАНТ - это прозрачный и самый большой рейтинг юристов и адвокатов созданный
чтобы каждый мог выбрать лучшего специалиста в нужном месте и в нужное
время.
Рейтинг юристов формируется на основе положительно исполненных заказов, ваших отзывов, оценок
и комментариев. Рейтинг нельзя купить: он формируется исключительно пользователями. Поэтому, если вам
требуются услуги, консультации или подготовка документов от лучших юристов и адвокатов
– можете уверенно доверять нашим специалистам!

Получите консультацию

- Адрес Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Почта support@consultant.net.ua
- Телефон 380730044470