Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Трудове право

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 2 minutes Total views: 453
Rate:
0
Publication date: 11.11.2023

Recently, our team was asked a question: “2. Порушення трудової дисципліни було допущено працівником 01 вересня, про це стало відомо 04 вересня, але з 04 вересня по 30 вересня включно працівник хворів (є лікарняний листок). Коли саме працівник повинен подати пояснення щодо своєї поведінки і коли саме (не пізніше якого дня, місяця) роботодавець повинен застосувати дисциплінарне стягнення відповідно до ч. 1 ст. 148 КЗпП України?”

The best answer
10.11.2023 21:41:00
Згідно з ч. 1 ст. 148 Кодексу законів про працю України (КЗпП), роботодавець має право застосовувати дисциплінарні стягнення до працівника не пізніше як через три дні після встановлення факту порушення. У даному випадку, порушення трудової дисципліни було допущено працівником 01 вересня, а роботодавець про це став уявом 04 вересня. Таким чином, працівник повинен подати пояснення щодо своєї поведінки не пізніше як через три дні після отримання уяви, тобто до 07 вересня. Однак, з 04 вересня по 30 вересня працівник перебуває на листку непрацездатності (лікарняний), що може бути визначено як обставина, яка перешкоджала йому подати пояснення щодо порушення. Отже, роботодавець повинен застосувати дисциплінарне стягнення відповідно до ч. 1 ст. 148 КЗпП України не пізніше як через три дні після закінчення листка непрацездатності, тобто не пізніше як до 03 жовтня.
BASE (basic) 61.72
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.