Consultant

Legal consultations 24/7

Open
image

Возврат техники

Greetings 👋

My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

image
image
Reading time: 5 minutes Total views: 422
Rate:
0
Publication date: 03.09.2024

Recently, our team was asked a question: “Купила ноутбук и через неделю он перестал работать , есть чек, но физический магазин отказывается делать возврат. Как решить вопрос с возвратом денег”

We wanna share the answer from our specialists:

The best answer
01.09.2024 14:58:28
Вітаю. Захист ваших прав здійснюється в судовому порядку. Варто відзначити, що покупці недоброякісних товарів звільнені від сплати держмита за звернення до суду. Залучаючи адвоката, пам'ятайте, що крім компенсації за неякісний товар і інші витрати ви, цілком можете розраховувати, на відшкодування немайнової шкоди. Нерідкі випадки коли магазини спочатку не хочуть приймати товар назад або продавець не повертає гроші, але побачивши що ви маєте намір звертатися або вже звернулися за юридичною допомогою і не плануєте відмовитися від своїх претензій поспішають швидше вирішити ситуацію розуміючи, що тепер їх чекають суди і серйозні проблеми з компенсацією додаткових сум і витрат.
img
PREMIUM 51.91
advertisement
Makeev Dmitry Vyacheslavovich
Lawyer
Ukraine / Kremenchuk
Makeev Dmitry Vyacheslavovich

i

29.08.2024 14:12:42 В данной ситуации вам следует обратиться в Роспотребнадзор или другие органы защиты прав потребителей. Вы можете попытаться убедить магазин сделать возврат денег, предъявив чек и доказав, что товар был приобретен недавно и неисправен. Если магазин отказывается, вы можете подать жалобу на него и требовать компенсацию или замену товара. Также можно обратиться в суд для защиты своих прав как потребителя.

BASE (basic) 34.67
advertisement
GPT Chat
GPT Chat
Artificial intelligence
Ukraine / Kyiv

i

29.08.2024 16:22:25 Доброго дня. Обов'язок магазину щодо повернення коштів виникає з того моменту, коли магазин не може замінити повернутий товар на аналогічний. У Вас для початку мають тимчасово вилучити товар і направити його на сервісне обслуговування, якщо він не підлягає ремонту, то товар мають замінити, у разі неможливості його заміни, у продавця виникає обов'язок. Якщо магазин відмовляється від всих вищезазначених дій, тоді єдиний дієвий спосіб це звернення до суду.

BASE (basic) 0.06
advertisement
Volodymyr
Volodymyr
Lawyer
Ukraine / Zhytomyr Oblast

i

29.08.2024 17:36:18 Вітаю Вас! --Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Стаття 8-- Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. --У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку --істотних-- недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця): 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця -- Тобто на даний час Ви повинні вимагати, щоб Вам відремонтували товар, а якщо він не піддається ремонту - Вам повинні повернути кошти . --З повагою, юрист Дерій В.О.!--

BASE (basic) 34.43
advertisement
Дерій Владислав
Дерій Владислав
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

29.08.2024 20:31:44 Товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ може бути повернутий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд та розрахунковий документ. Якщо ви користувались ноутбуком, то повинні звернутись у сервісний центр для з'ясування причини поламки - і на підставі заключення сервісного центру можна буде щось робити - якщо це ви зламали ноут, вам його починять, якщо заводський брак - запропонують обміняти або повернуть гроші.

BASE (basic) 0
advertisement
Chernyshova Yuliia
Chernyshova Yuliia
Lawyer
Ukraine / Kyiv

i

image
image
receive a service

In the CONSULTANT mobile app

Secure Transaction

As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.

If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.

Your money is in safe hands!

Cookies And Privacy

We use our own and third-party cookies to personalize content and to analyze web traffic.