
Возврат техники
Greetings 👋
My name is Alexander, I am your personal manager. Let me help you!

Recently, our team was asked a question: “Купила ноутбук и через неделю он перестал работать , есть чек, но физический магазин отказывается делать возврат. Как решить вопрос с возвратом денег”
We wanna share the answer from our specialists:
29.08.2024 14:12:42 В данной ситуации вам следует обратиться в Роспотребнадзор или другие органы защиты прав потребителей. Вы можете попытаться убедить магазин сделать возврат денег, предъявив чек и доказав, что товар был приобретен недавно и неисправен. Если магазин отказывается, вы можете подать жалобу на него и требовать компенсацию или замену товара. Также можно обратиться в суд для защиты своих прав как потребителя.
29.08.2024 16:22:25 Доброго дня. Обов'язок магазину щодо повернення коштів виникає з того моменту, коли магазин не може замінити повернутий товар на аналогічний. У Вас для початку мають тимчасово вилучити товар і направити його на сервісне обслуговування, якщо він не підлягає ремонту, то товар мають замінити, у разі неможливості його заміни, у продавця виникає обов'язок. Якщо магазин відмовляється від всих вищезазначених дій, тоді єдиний дієвий спосіб це звернення до суду.
29.08.2024 17:36:18 Вітаю Вас! --Згідно статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" Стаття 8-- Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. --У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку --істотних-- недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця): 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця -- Тобто на даний час Ви повинні вимагати, щоб Вам відремонтували товар, а якщо він не піддається ремонту - Вам повинні повернути кошти . --З повагою, юрист Дерій В.О.!--
29.08.2024 20:31:44 Товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ може бути повернутий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд та розрахунковий документ. Якщо ви користувались ноутбуком, то повинні звернутись у сервісний центр для з'ясування причини поламки - і на підставі заключення сервісного центру можна буде щось робити - якщо це ви зламали ноут, вам його починять, якщо заводський брак - запропонують обміняти або повернуть гроші.

Similar services and articles

In the CONSULTANT mobile app
As a Client, you are freed from all financial risks when collaborating with Contractors, as the payment amount is reserved by our service and is paid to the Contractor only after receiving confirmation from you about the completion of the stage.
If the service is not provided, the funds are returned to you. The service takes on all financial risks and acts as a guarantor and custodian of funds, and in case of disputes between the parties, acts as an independent Arbitrator.
Your money is in safe hands!

- Address Україна, м. Київ, 01601, вул. Мечникова 2, пов. 16
- Email support@consultant.net.ua
- Phone 380730044470